۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جلوگیری از زمین‌لغزش اراضی جنگلی به لرستان اختصاص‌ یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، شیرزاد نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای جلوگیری از زمین‌لغزش در سطح اراضی جنگلی و مرتعی استان لرستان اختصاص‌یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی بابیان اینکه زمین‌لغزش یکی از انواع مخرب فرسایش است که سبب ایجاد خسارت‌های مالی و جانی زیادی می‌شود افزود: اعتبارات جذب‌شده در نقاط بحرانی به‌گونه‌ای هزینه می‌شود که بتوان تا حد زیادی از وقوع زمین‌لغزش در سطح اراضی ملی جلوگیری کرد.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان عنوان کرد: اعتبار زمین‌لغزش سیمره حوزه چم مهر پلدختر دو میلیارد تومان است که در این حوزه شش هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات سازه‌ای به‌منظور تأثیر گالی های حوزه
آبخیز چم مهر هزینه می‌شود.

,
,

وی بیان کرد: دو میلیارد تومان به حوزه آبخیز شول‌آباد الیگودرز اختصاص داده‌شده است که در این حوزه سه هزار و ۲۰۰ مترمکعب عملیات سازه‌ای و ۲۵۰ هکتار عملیات بیولوژیکی و بیومکانیکی اجرا خواهد شد.

,

نجفی گفت: دو میلیارد تومان برای زمین‌لغزش لنج آباد به‌منظور تثبیت زمین‌لغزش دورود که شامل شش هزار و ۸۰۰ مترمکعب عملیات سازه‌ای است اختصاص یافت.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جلوگیری از زمین‌لغزش در سطح اراضی جنگلی و مرتعی لرستان اختصاص‌یافت.