سکوت شورای شهر زنجان در خصوص بازداشت‌ها صحت ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا؛ جلسه شورای اسلامی شهر زنجان امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و خبرنگاران برگزار شد و تقریبا همه اعضای شورای شهر نسبت به تیتر سکوت شورای شهر در خصوص دستگیری شهردار زنجان، عضو شورای شهر زنجان و یکی از شهرداری ها مناطق زنجان عکس العمل نشان داده و گفتند اطلاعات ما در حد رسانه ها بوده و اطلاعات کافی در این زمینه نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

"حمیدی" رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه، با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، اظهار داشت: دو حادثه اخیر شهادت سپهبد سلیمانی و حادثه هواپیمای اوکراینی کام همه مردم را تلخ کرد.

,

وی با اظهار تاسف از اتفاق به وجود آمده در مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: سوء استفاده از این  فضا به نفع هیچ کس نیست و اطلاعات اعضای شورای شهر در همان حد اطلاعات رسانه ها است.

,

دادخواه عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه با اظهار تاسف از واقعه پیش آمده در خصوص شورای شهر و شهرداری،اظهار داشت: تا زمانی که حکمی صادر نشده است،رسانه ها باید در حد اتهام اطلاع رسانی کنند اگر چه اعضای شورا در این زمینه پیگیر هستند.

,

*ضرورت حفظ انسجام برای اجرای پروژه های شهری

, *ضرورت حفظ انسجام برای اجرای پروژه های شهری,

وی برضرورت حفظ انسجام برای اجرای پروژه های شهری تاکید کرد و گفت: تا کنون خللی در اجرای پروژه ها به وجود نیامده است و در فصل بودجه ریزی ضروری است اقدامات لازم انجام شود.

,

این عضو شورا گفت: از مسئولان و ضابطان قضایی درخواست داریم در اسرع وقت تصمیم گیری لازم در خصوص این موضوع انجام شده و رسانه ها نیز از حاشیه سازی و حاشیه پردازی پرهیز کنند.

,

نصیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه با گلایه از اطلاع رسانی برخی رسانه های استان زنجان در خصوص حوادث اخیر شورا و شهرداری، گفت: هیچ کدام از اعضای شورای شهر مخالف تحقیق و تفحص نبوده و باید مراحل قانونی در این زمینه طی شود.

,

در ادامه این جلسه در خصوص لایحه تعرفه پیشنهادی عوارض و بهای خدمات سال آینده شهرداری زنجان اعضای شورای اسلامی به بیان مطالبی پرداختند.

,
 
,
انتهای پیام/
]
جلسه شورای اسلامی شهر زنجان امروز با حضور اعضا و خبرنگاران برگزار شد که اکثر اعضای شورای شهر در خصوص تیتر گزارش سکوت شورا در خصوص دستگیری عضو شورا و شهرداری عکس العمل نشان دادند.