وضعیت مناسب خراسان جنوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباسعلی بهاری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، عباسعلی بهاری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه نقش رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.,

وی افزود: رسانه پیام‌رسان مشکلات مردم به مسئولان و در مقابل، وظیفه پاسخ‌دهی مسئولان به مردم را بر عهده دارد.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: اعتمادی که از سوی مردم به رسانه وجود دارد به تبع این اعتماد به مسئولان کمتر است لذا رسانه می‌تواند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کند.

,

بهاری با بیان این‌که رسانه زمینه‌ساز تحولات اجتماعی و مدنی است، عنوان کرد: اگر صفحات فرهنگی اجتماعی رسانه‌ها در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پررنگ‌تر شود قطعا در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود.

,

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه این است که با کمک رسانه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: هر نوع اتفاقی که در سطح استان شاهد هستید را به حوزه اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جهت رفع ارائه کنید.

,

بهاری تصریح کرد: اگر به آسیب‌های اجتماعی توجه نشود کم کم به عادت تبدیل خواهد شد.

,

وی گفت: دستگاه‌های مربوط و متولی در بحث آسیب‌های اجتماعی باید به رسانه‌ها پاسخ‌گو باشند و رسانه‌ها نیز گزارشات خود را در حوزه آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌های متولی ارسال کنند.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که برخی از آسیب‌های اجتماعی را نمی‌توان منتشر کرد، افزود: برای پیگیری و رفع آسیب‌هایی که نمی‌توان رسانه‌ای کرد به اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اطلاع دهید.

,

بهاری با بیان این‌که از موضوعات آسیب‌های اجتماعی نباید غافل بود، تأکید کرد: وضعیت خراسان جنوبی از نظر آسیب‌های اجتماعی خوب است و در رده پایین جدول قرار داریم.

,

انتهای پیام/

]
بهاری با بیان این‌که از موضوعات آسیب‌های اجتماعی نباید غافل بود، گفت: وضعیت خراسان جنوبی از نظر آسیب‌های اجتماعی خوب است و در رده پایین جدول قرار داریم.