جمع آوری بیش از 16 میلیارد تومان کمک توسط مراکز نیکوکاری خراسان‌جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری مردم خیر و نوع دوست استان ۱۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری در سطح استان اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۶ درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: این مراکز باهدف مشارکت خیرین و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند در سطح استان راه‌اندازی شده است.
,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی ۵۲ مرکز نیکوکاری فعال است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌شده تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به ۸۰ مرکز نیکوکاری در مساجد استان افزایش خواهد یافت.
,
 
,
رفیعی عنوان کرد: پرداخت کمک از طریق تلفن همراه یکی از روش‌های کمک مردم نیکوکار به این مراکز است و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۸۸۷۷* و سپس با وارد نمودن کد مرکز نیکوکاری محله کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به این مراکز اهدا کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان واحد مردمی و خودگردان، دارای ترکیب هیئت عامل که اعضای آن به صورت افتخاری در سطح محلات، روستاها و غیره با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله فعالیت می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: طی ۹ ماهه سال جاری مردم خیر و نوع دوست استان ۱۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به مراکز نیکوکاری در سطح استان اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۶ درصد رشد داشته است.