دوگانه‌سوزی بیش از ۶۵ درصد از تاکسی‌های همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص طرح دوگانه‌سوز شدن خوروها تا دو هفته آینده اظهار کرد: متولی این طرح شهرداری نیست اما یک طرح خوب است که قرار است در سراسر کشور انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان بالای ۶۵ درصد از تاکسی‌های همدان در حال حاضر دوگانه‌سوز هستند، افزود: فقط ۲۵ درصد از تاکسی‌های همدان دوگانه سوز نیستند که در این طرح نیز این تاکسی‌ها دوگانه‌سوز می‌شوند.

,

پوروخشویی در خصوص مزیت‌های طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای کشور ادامه داد: این طرح علاوه بر کاهش هزینه بنزین برای مردم بخصوص رانندگان می‌تواند در کاهش آلودگی هوا نیز موثر باشد.

,

وی با بیان اینکه پس از انجام طرح سهمیه‌بندی بنزین مصرف گاز تا ۲۰ درصد در کشور افزایش داشته است خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصرف گاز از ۱۹ میلیون متر مکعب به حدود ۲۳ میلیون متر مکعب در هر روز رسیده است.

,

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان یادآور شد: دوگانه‌سوز کردن خودروها علاوه بر کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه‌های مصرف بنزین برای دارندگان خودروهای یادشده، امکان ارز آوری برای دولت را نیز به همراه دارد.

,

انتهای پیام/

]
محمد پوروخشوری با بیان اینکه بیش از ۶۵ درصد تاکسی‌های همدان دوگانه‌سوز هستند گفت: در طرح دوگانه‌سوز شدن خوروهای کشور ۲۵ درصد از تاکسی‌های همدان که دوگانه سوز نیستند نیز دوگانه‌سوز می‌شوند.