آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در حال حاضر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از حقانی، غرب به شرق شهید سلیمانی از کردستان و خیابان شهید بهشتی از سهروردی به سمت غرب مسدود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: کلیه محورهای فرعی منتهی به مصلی در طول خیابان شهید مطهری نیز مسدود شده است.
,
 
,
رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی اعلام کرد: ترافیک در هر دو مسیر بزرگراهی شهید سلیمانی و شمال به جنوب مدرس قبل از وردی به شهید سلیمانی سنگین است.
,
 
,
سردار مهماندار با توجه به حجم مراجعات نمازگزاران به مصلی از شهروندان درخواست کرد از سیستم حمل و نقل عمومی و مترو استفاده کنند.
,
 
,
وی در پاسخ به پرسش فارس درباره ظرفیت پارکینگ‌ها گفت: هنوز در پارکینگ‌ها ظرفیت پارک خودرو وجود دارد؛ پارکینگ همت صدرا در ضلع شمالی مصلی، پارکینگ‌های گلگشت، بنیاد مستضعفان، پایانه بیهقی و همچنین پارکینگ لجستیک ارتش در ضلع جنوبی هنوز برای پارک خودروها ظرفیت دارند.
,
 
,
رئیس پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب از ساعت 6 صبح با آمادگی صد در صد و حضور کامل خود در معابر برای مدیریت در ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان حضور فعال دارند.
,
 
,
گفتنی است نماز جمعه این هفته تهران به ولایت ولی امر مسلمین در مصلی تهران برگزار خواهد شد.
,
 
,
منبع: فارس
]
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بار ترافیکی سنگین در هر دو مسیر بزرگراه شهید سلیمانی و شمال به جنوب مدرس خبر داد و گفت: هنوز پارکینگ‌های اطراف مصلی برای پارک خودرو ظرفیت دارند.