بقاع شاخص هرمزگان، محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام حسین مهدیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به وقوع سیل در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان گفت: یکی از وظایف دینی مجموعه اوقاف در شرایط بروز بلایای طبیعی کمک به درماندگان و تهیه نیاز‌های اولیه است، که در این راستا از سوی سازمان اوقاف تمامی ادارات کل اوقاف استان‌های سراسر کشور برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیستان و هرمزگان بسیج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

وی از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل‌زدگان در اختیار مسئولان مربوطه در بقاع متبرکه قرار دهند.

,

مهدیان خواستار کمک خیران و واقفان خیراندیش به سیل‌زدگان شد و افزود: اوقاف هرمزگان آماده  همکاری برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان است.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تاکیدکرد: اقلام گرمایشی، لباس، پتو، چادر، بخاری، غذای گرم و کنسرویجات از موارد مورد نیاز سیل زدگان است که امیدواریم با همت مردم همیشه در صحنه این اقلام جمع آوری و به دست مردم شرق هرمزگان و سیستان و بلوچستان برسد.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های جمع آوری در بقاع شاخص استان تحویل دهند تا این کمک‌ها به دست مردم سیل زده رسانده شود.

,

انتهای پیام/

]
مهدیان از راه‌اندازی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح بقاع متبرکه شاخص استان برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیستان و شهرستانهای جاسک و بشاگرد خبر داد.