بودجه سال آینده شهرداری‌ها به روش عملیاتی تهیه می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز به نقل از زرین خبر، رضا رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، اظهار کرد: در کارگاه آموزشی آشنایی شهرداران جنوب آذربایجان‌غربی با تعرفه و بخشنامه بودجه تغییرات و بخشنامه‌هایی که در طول سال در تعرفه عوارض محلی و بودجه اعمال شده، آموزش داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز, زرین خبر,

وی، افزود: دوره آموزشی تعرفه عوارض محلی و بودجه هرسال در ماه‌های دی و بهمن به علت تدوین تعرفه عوارض محلی و بودجه شهرداری‌ها در چهار شهر استان شامل دو شهر در جنوب و دو شهر در شمال استان برگزار می‌شود.

,

رئیس گروه شهری استانداری آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه سال آینده بودجه، بیشتر به صورت عملیاتی خواهد بود، گفت: در این روش هزینه‌های هر واحد به صورت ریز آنالیز شده و برای جلوگیری از بروز خطا در تدوین بودجه در این دوره روش‌های تدوین آموزش داده می‌شود.

,

وی، تصریح کرد: در تدوین بودجه و تعرفه عوارض محلی ضمن در نظر گرفتن توان مالی مردم و اقتصاد شهری، عوارضی که وضع می‌شود باید قابل دریافت و وصول باشد.

,

رضایی، با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید درآمد پایدار برای خود تعریف کنند، اظهار کرد: فعالیت کارخانه آسفالت و یا شن و ماسه می‌تواند درآمد برای شهرداری داشته باشد ولی کارخانه آسفالت هیچ وقت درآمد پایداری محسوب نمی‌شود.

,

همچنین ملکی شهردار میاندوآب نیز در این زمینه گفت: در این دوره شهرداران، مسوولان و کارشناسان مالی و درآمد و اعضای شورای شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی شامل میاندوآب، بوکان، شاهین‌دژ و تکاب و شهرهای تابعه این شهرستان‌ها حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس گروه شهری استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بودجه سال آینده شهرداری ها، بیشتر به صورت عملیاتی خواهد بود و این روش هزینه‌های هر واحد به صورت ریز آنالیز شده و برای جلوگیری از بروز خطا در تدوین بودجه در این دوره روش‌های تدوین آموزش داده می‌شود.