تسهیل ارائه مجوز برای متقاضیان احداث گلخانه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام اوجاقلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه برای ارائه مجوز روند اداری کاهش‌یافته است اظهار کرد: در گذشته متقاضیان برای اخذ مجوز باید از 11 ارگان استعلام دریافت می‌کردند که این روند طولانی مشکلی بزرگی برای متقاضیان بود که در حال حاضر تعداد استعلام‌ها به 4 مورد کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید بر اینکه این مخالفت بدون هیچ دلیلی انجام می‌شود افزود: گلخانه‌ها دوستدار طبیعت بوده و هیچ‌گونه آلودگی ایجاد نمی‌کند.

,

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه گلخانه‌ها از اولویت‌ برنامه‌های جهادکشاورزی در سطح استان عنوان کرد و افزود: طرح‌های توجیهی ارائه شده به‌منظور احداث گلخانه برای ارائه تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

,

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 130 واحد گلخانه صنعتی در سطح استان زنجان ایجاد شده است ابراز کرد: 85 مورد گلخانه خانگی کوچک نیز در سطح استان نیز فعال است.

,

اوجاقلو در مورد نحوه ارائه تسهیلات برای متقاضیان احداث گلخانه در زنجان ابراز کرد: تسهیلات 7 و 9 درصدی برای متقاضیان ارائه می‌شود.

,

وی با بیان اینکه تسهیلات 7 درصدی برای مناطق محروم در نظر گرفته شده و 9 درصد نیز برای مناطق برخوردار است ابراز کرد: 80 درصد هزینه پیش‌‌بینی شده طرح توجیهی به بانک معرفی می‌شود.

,

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه امسال توسعه گلخانه‌ها در 50 هکتار هدفگذاری شده است افزود: برای متقاضیانی که شرایط ایجاد گلخانه دارند تلاش می‌شود در کمترین زمان مجوز فعالیت داده شود و در صورت مواجه شدن با موانع نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان از فعال بودن 215 گلخانه در استان زنجان خبرداد و گفت: از این تعداد 130 واحد صنعتی بوده و 85 مورد هم کوچک و خانگی هستند.