دانشجویان بسیجی باید به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلام باشند/ اولویت‌های بسیج دانشجویی در دوره جدید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا محمد ودود حیدری در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی با بیان این موضوع که به خانه اصلی خود یعنی بسیج دانشجویی برگشته‌ است، گفت: ‌اگر در فرمان تشکیل بسیج دانشجویی امام خمینی(ره) دقت کنیم متوجه می‌شویم این پیام 10 سال بعد از تشکیل بسیج مستضعفین و بعد از پایان جنگ صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: ما بلندترین فرازهای عارفانه امام خمینی(ره) را در فرمان تشکیل بسیج دانشجویی مشاهده می‌کنیم که امام خمینی (ره) در این فرمان می‌فرماید: بسیجیان جهان اسلام باید به فکر تشکیل حکومت جهانی اسلام باشند، که این پیام قطعا باب جدیدی را پیش روی ما باز خواهد کرد.

,

رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این موضوع که بسیج دانشجویی با پشتوانه ارزشمند دفاع مقدس گام در جنگ نرم گذاشته است، گفت: تقوا و اخلاص موجود در بسیجیان ما در جنگ تحمیلی بود که آنان را به فرماندهان جنگ تبدیل کرد و ما نیز باید این الگو را سرمشق خود قرار دهیم.

,

محمدودود حیدری در پایان با اشاره به اهداف بسیج دانشجویی در دوره جدید اظهار داشت: من امیدوارم در دوره جدید با کمک دانشجویان بسیجی نقش‌آفرینی سیاسی و فرهنگی، یافتن مسیرهای میانبر علمی برای رسیدن به مرزهای دانش، اشاعه روحیه جهادی و خدمت‌رسانی به مردم، ارتقاء سطح معرفتی دانشجویان بر اساس آموزه‌های اسلام و انقلاب و پیگیری مطالبات رهبری را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به گام نهادن بسیج دانشجویی در عرصه جنگ نرم گفت: دانشجویان بسیجی باید همانند فرمان امام خمینی (ره) به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلام باشند.