برگزاری اولین رویداد رقابتی تولید محتوا فضای مجازی در همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی فردوسی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اولین رویدادی است که در این سطح و وسعت در همدان برگزار می‌شود، گفت: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا (مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه این رویداد به دنبال کشف استعدادهای بومی در حوزه های مختلف تولیدات دیجیتال است افزود : این رویداد به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

,

مدیر مرکز متنا همدان ادامه داد: مهلت ثبت نام در این رویداد رقابتی تا پایان ساعت ادارای یکم بهمن ماه تمدید شده است.

,

فردوسی‌پور در ادامه با اشاره به زمان برگزاری رویداد گفت: این رویداد از صبح روز چهار شنبه ۲ بهمن ۹۸ آغاز می‌شود و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد و شرکت کنند گان در این مدت زمان در محل برگزاری رویداد حضور خواهند داشت.

,

وی ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند در حوزه‌های پویانمایی شامل انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و …، نرم افزار تلفن همراه شامل اپلیکیشن تحت اندروید، بازی سازی شامل بازی تلفن همراه تحت اندروید، آیتم تصویری شامل کلیپ و نماهنگ و…، پوستر و عکس نوشت شرکت کنند.

,

دبیر برگزاری این رویداد خاطر نشان کرد: به دلیل رقابتی بودن این رویداد موضوع های تولیدات در صبح اولین روز این رویداد اعلام می‌شود، اما شرکت کنندگان بیشتر ذهنشان را معطوف به موضوع‌های روز کشور کنند.

,

فردوسی‌پور با بیان اینکه از در این رویداد از ظرفیت گردان های سایبری بسیج کشور برای انتشار تولیدات انجام شده بکاریگیری خواهد شد، گفت: از تولیدات فاخر که سازندگان آن‌ها بتوانند از تولیدات خود دفاع بجایی داشته باشند حمایت ویژه انجام می‌شود و مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج انجام خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه افراد برگزیده در رویداد کشوری شرکت خواهند کرد، گفت: داشتن تجهیزات لازم برای شرکت در رویداد به عهده خود تیم هاست.

,

فردوسی‌پور ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد ارتباط تلگرامی با شماره ۰۹۰۳۲۱۷۷۴۶۰ و یا ID  تلگرامی https://t.me/cyberhmd  داشته و اطلاعات فردی خود یا گروه و حوزه مورد نظر خود را اعلام و شماره تماس خود را نیز اعلام کنند.

,

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان در پایان با بیان اینکه این مرکز در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است گفت: آماده حمایت و همکاری با گروه های تولید محتوای انقلابی در حوزه های انواع پویا نمایی ، اپلیکیشن، بازی و انواع گرافیک دارد.

,

انتهای پیام /

]
مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی همدان گفت : اولین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در همدان با حضور گروه های تولید محتوا در همدان برگزار می‌شود.