افزایش ۲۰۰ درصدی کمک‌ها به مراکز نیکوکاری در اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ محمدرضا متین‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به گسترش مراکز نیکوکاری از برنامه های کمیته امداد است، اظهار کرد: حوزه احسان به گستردگی عواطف انسانی، معارف و اخلاق اسلامی است و ایجاد ساز و کارهای مردم نهاد بر جمع های کوچک و محلی، دقیق ترین راهبردی است که با توجه به این گستردگی می توان برای پیشبرد آن در نظر گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مراکز نیکوکاری با همکاری، نظارت و پشتیبانی کمیته امداد در سراسر استان فعال شده و مشغول خدمت به نیازمندان هستند و حوزه های علمیه نقش برجسته ای در امور عام المنفعه و خیر دارند و تا کنون ۱۴ مرکز نیکوکاری در حوزه های علمیه استان راه اندازی شده است.

,

وی افزود: ۱۳ مرکز در حوزه های علمیه ویژه خواهران و یک مرکز نیز در حوزه های علمیه ویژه برادران راه اندازی شده است.

,

متین پور بیان کرد: مراکز نیکوکاری فعال در حوزه های علمیه نیز در ۹ ماهه سال ۹۸ بیش از ۵۸ میلیون تومان کمک جمع آوری و به نیازمندان اهدا کردند.

,

وی تصریح کرد: تعداد مراکز نیکوکاری و همچنین میزان کمک های جمع آوری شده در ۹ ماهه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: تعداد مراکز نیکوکاری و همچنین میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در ۹ ماهه سال ۹۸ نسبت به‌مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.