طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در آذربایجان غربی برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به جزئیات برگزاری این طرح در آذربایجان غربی، اظهار داشت: طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» با هدف آموزش سبک زندگی اسلامی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: این طرح با هدف ترویج و آموزش سبک زندگی اسلامی و با رویکرد مفاهیم قرآنی و تربیت دینی اجتماعی در شهرستان میاندوآب، به مدت ۲ روز در ۲۸ و ۲۹ دی ماه و در ارومیه به مدت یک روز و در قالب همایش استانی در تاریخ ۳۰ دیماه توسط استاد فاضلی از مدرسین برجسته کشوری برگزار می شود.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه توجه به آسیب های اجتماعی با رویکرد دینی از اهداف دیگر این طرح است، گفت: پش بینی می شود بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان ارومیه در این برنامه مشارکت کنند که در پایان دوره نیز با ارائه گواهی نامه به شرکت کنندگان خواهد بود.

,

وی، تصریح کرد: توجه به آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان و رویکرد هر چه بیشتر آموزش خانواده ها به شیوه اجرای آموزه های دینی و اخلاق اسلامی از مهم ترین اهداف برنامه ها و سیاست های اجرایی کانون های مساجد در حوزه فرهنگ عمومی است که اهتمام ویژه ای به این امر در بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب شده است.

,

بیگی، اضافه کرد: مدرس دوره استاد «مهدی فاضلی» تکنولوژیست آموزشی و کارشناس ارشد روانشناسی بوده و تاکنون بیش از ۵۰۰ دوره در سطح کشور به مرحله اجرا درآورده است.

,

انتهای پیام/

]
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی، از برگزاری طرح «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» در ارومیه خبر داد.