دولت خودباخته در برابر غرب راهی جز فروش نفت نمی‌بیند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن افشارچی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه مدیران جمهوری اسلامی مدیرانی هستند که با نفت تربیت شده اند، اظهار کرد: مدیران جمهوری اسلامی کشور را با پول نفت مدیریت کرده اند و این نوع مدیریت سخت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه مدیران نفتی کشور مسن هستند، ابراز کرد: این مدیران زندگی مرفه و اشرافی دارند و راه حل دیگری جز فروش نفت به ذهن آنها نمی رسد.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان بیان کرد: در این موقعیت باید جوان های پر انگیزه و کاربلد که بتوانند چیز های جدیدی را تجربه کنند باید در راس امور قرار گیرند و یا دولت از این جوانان برای مدیریت کشور استفاده کند.

,

وی با اشاره  به اینکه ذهنیت دولت فعلی با اقتصاد نفتی است، ادامه داد: این دولت در برابر غرب خود باخته است و غیر از فروش نفت راه حل دیگری برای اقتصاد متصور نیست.

,

افشارچی با اشاره به اینکه دولت می گوید بلند نیستیم، تصریح کرد: قطعا برای تمام شرایط موجود راه حل هایی وجود دارد و قطعا این راه حل ها می تواند ما را از این شرایط بیرون ببرد.

,

وی بیان کرد: برای خروج از این شرایط اقتصادی کشور نیاز به مدیریت افراد جوان، خوش فکر و با ریسک پذیری بالا دارد.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه غرب لزوما همه دنیا نیست، خاطر نشان کرد: غرب یک موجودیت تمامیت خواه است که همه چیز را برای خود می خواهد و با انواع اقسام روش ها می خواهد استقلال کشور های دیگر را بگیرد تا بازار های اقتصادی برای خودش باشد.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه در این برهه زمانی دولت بازار های شرق را نیز باخت، عنوان کرد: زمانی که رئیس جمهور چین به کشور سفر کرد اتفاقات خوبی نیفتاد و از آن خوب پذیرایی نشد.

,

افشارچی ارتباط با چین، روسیه و کشور های تحریم شده را از راه های تقویت اقتصاد کشور دانست و ادامه داد: اتحاد بین کشور های تحریم شده می تواند به اقتصاد کشور کمک کند و قطعا غرب همه دنیا نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
محسن افشارچی با اشاره به روش های بهبود اقتصاد کشور گفت: دولت خودباخته در برابر غرب راهی جز فروش نفت نمی‌بیند.