واریز سهمیه فوق‌العاده نفت سفید به حساب سرپرستان خانوار در آذربایجان‌غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، احمد مجرد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی تداوم برف و یخبندان سهمیه فوق العاده زمستانی نفت سفید در منطقه ارومیه به کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: سهمیه فوق العاده زمستانی برای خانوارهای ۱ و ۲ نفره ۲۰۰ لیتر و برای خانوارهای بیش از ۳ نفر ۴۰۰ لیتر به کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شد.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، ابراز کرد: اعتبار این سهمیه نفت سفید تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری است، همچنین سهمیه سوخت فصل پاییز و زمستان برای مشترکینی که تاکنون سهمیه نفت سفید خود را دریافت نکرده اند تا ۲۵ اسفند ۹۸ محفوظ است.

,

وی، با بیان اینکه در مرکز و شمال استان آذربایجان‌غربی تاکنون ۱۷۰ میلیون لیتر سوخت توزیع شده است گفت: قبل از فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان وبه لحاظ سردسیر و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق روستایی آذربایجان غربی، همه سهمیه نفت سفید این دسته از خانوارها ارسال شده است.

,

مجرد، تاکید کرد: کل سهمیه نفت سفید خانوارها در طول سال جاری برای خانوارهای ۱ و ۲ نفره، ۱۶۰۰ لیتر سوخت، برای خانوارهای ۳ و ۴ نفره، دو هزار و ۱۰۰ لیتر، برای خانوارهای ۵ و ۶ نفره، دو هزار و ۶۰۰ لیتر، و برای خانوارهای ۷ نفر به بالا دو هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت توزیع می‌شود که سهمیه فوق العاده مازاد بر سهمیه اعلام شده است.

,

وی، گفت: میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، تصریح کرد: قیمت هر لیتر نفت سفید در مقابل درب فروشندگی ۱۵۰۰ ریال است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از واریز سهمیه نفت سفید فوق العاده به حساب سرپرستان خانوار منطقه ارومیه واریز شد.