طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها از هفته آینده اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمداله حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها اظهار کرد: این طرح از هفته آینده اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: کسانی که در این طرح ثبت نام کردند از هفته آینده به صورت نوبتی به مراکز دوگانه سوز کردن خودروها معرفی خواهند شد.

,

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در مورد نحوه ثبت نام افزود: متقاضیان به آدرس irngv.ir مراجعه کنند و بعد از وارد کردن مشخصات خودرو کد رهگیری دریافت می‌کنند که با دریافت کد رهگیری در نوبت دوگانه سوز شدن قرار می‌گیرند.

, irngv.ir,

وی ابراز کرد: بعد از ثبت نام با درخواست کنندگان تماس گرفته می‌شود که به کدام نمایندگی و مراکز باید مراجعه کنند.

,

حبیبی عنوان کرد: بعد از معرفی به نمایندگی‌ها کار دوگانه سوزکردن در طول یک روز انجام می‌شود و از متقاضیان هیچ گونه مبلغی در قبال دوگانه سوز کردن خودرو اخذ نمی‌شود.

,

وی عنوان کرد: تنها پیش شرط ثبت نام در این سامانه عمومی بودن خودرو بوده و باید پلاک عمومی داشته باشد تا بتواند از این طرح استفاده کند.

,

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان مراکز مجازی برای دوگانه سوز کردن خودروها وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر دو واحد مجاز در شهرستان قیدار و یک واحد هم در سلطانیه در حوزه دوگانه سوز کردن خودروها فعال است.

,

وی در مورد تعداد جایگاه‌های سوخت مایع در استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 60 جایگاه سوخت مایع در استان زنجان وجود دارد و این تعداد نیاز استان را تامین می‌کند.

,

حبیبی با تاکید براینکه 40 جایگاه سی‌ان‌جی در استان نیز  فعال بوده که نیاز استان را تامین می‌کند افزود: قصد توسعه جایگاه سی‌ان‌جی را در استان داریم و اگر متقاضی در این حوزه وجود داشته باشد می‌تواند با مراجعه به شرکت فرآورده‌های نفتی نسبت به اخذ مجوز و ایجاد آن اقدام کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حمداله حبیبی در مورد اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها گفت: این طرح از هفته آینده در استان زنجان اجرا می‌شود.