لایحه بودجه سال 99 شهرداری زنجان تقدیم شورا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید‌رضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تعیین شهردار اظهار کرد: یک سری استعلامات انجام شده ولی در حال حاضر در مورد تعیین شهردار اقدام خاصی انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه تا به امروز هیچ بحثی در مورد گزینه‌ انتخاب شهردار انجام نشده است افزود: هنوز به صورت مصداقی به موضوع انتخاب شهرداری ورود نکردیم.

,

رئیس شورای شهر زنجان در مورد اجرای پروژه‌های شهری بعد از دستگیری شهردار زنجان ابراز کرد: اوایل به صورت مقطعی عملیات اجرای پروژه‌ها متوقف شد و روند اجرای پروژه‌ها با خلل مواجه شد ولی در حال حاضر پروژه‌ها با روال عادی در حال پیشرفت است.

,

وی با بیان اینکه با تاکید براینکه سال آینده نیز همه پروژه‌های شهری با قوت ادامه می‌یابد افزود: سعی خواهیم کرد هیچ پروژه‌ای متوقف نشود.

,

حمیدی با تاکید براینکه بودجه شهرداری نیز به شورای شهر ابلاغ شده است عنوان کرد: میزان بودجه امسال نسبت به سال گذشته حدود 40 تا 50 میلیارد تومان افزایش یافته است.

,

وی با تاکید براینکه جهت‌گیری بودجه شهری برای افزایش کیفیت فضاهای شهری است افزود: کف سازی، زیبا سازی، بهبود فضای شهری و آسفالت ریزی معابر شهری از مواردی است که سال آینده مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

,

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید براینکه پروژه‌های بزرگ مقایس برای سال آینده تعریف نشده است عنوان کرد: سال آینده روند اجرایی پروژه‌های بزرگی که امسال در دست بررسی است ادامه می‌یابد.

,

وی در مورد علت متوقف شدن پروژه خیابان پادگان افزود: این پروژه توسط ارتش متوقف شده و در حال حاضر باید اجرای این پروژه به اتمام می‌رسید.

,

حمیدی با تاکید براینکه علت متوقف شدن این پروژه مشخص نیست افزود: طی نامه‌ای از استاندار زنجان درخواست کردیم علت متوقف شدن پروژه را اعلام کنند تا از بلاتکلیفی خارج شویم که آیا این پروژه اجرا خواهد شد یا نه؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه لایحه بودجه شهرداری زنجان دریافت کردیم گفت: بودجه شهرداری در شورای شهر بودجه بررسی می‌شود تا سال آینده پروژه‌های عمرانی با قوت ادامه داشته باشد.