تداوم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با برقراری جو آرام و آسمان ابری وغبارآلود همراه با انباشت آلاینده‌ها از ساعات گذشته تا صبح امروز (۲ بهمن ماه) و همزمان با آغاز تردد خودروها، غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزایش یافته و شاخص کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
با افزایش ناپایداری جوی و گاهی وزش باد در برخی ساعات بعدازظهر، احتمال می‌رود شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم شود و شاهد بهبود نسبی کیفیت هوا خواهیم بود. در ساعات پایانی چهارشنبه با افزایش حجم ترافیک پیش‌بینی می‌شود بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و به‌تبع آن در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.
,
 
,
با کاهش سرعت باد همراه با بارش پراکنده تا نخستین ساعات روز پنجشنبه (۳ بهمن ماه) بر غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته افزوده خواهد شد و در بیشتر مناطق با افزایش غلظت ذرات معلق، شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود. تداوم بارش‌های پراکنده در طی روز و گاهی وزش باد، احتمال پراکندگی آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت مطلوب قرار خواهد گرفت.
,
 
,
در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی پنجشنبه (۳ بهمن ماه) همراه با کاهش میزان ابرناکی و کاهش سرعت باد، تجمع ذرات معلق ناشی از تردد خودروها کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.
,
 
,
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود. این شاخص هم‌اکنون ۱۱۰ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۲ بهمن ماه) برای سومین روز پیاپی هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.