وارونه نمایی دشمن در فضای مجازی؛ مسئولیتمان را در تولید محتوای دیجیتال سنگین‌تر می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، صبح امروز فرمانده سپاه الغدیر یزد در مراسم افتتاح نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد عنوان کرد: اینکه کشور، فرهنگ و یا مکتبی بتواند در فضای مجازی دست برتر را داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی اظهار کرد: امروزه شاهد هستیم کشورهایی نظیر آمریکا در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی با تسلط بر فضای سایبر میتوانند واقعیت را عوض کرده و وقایع را آنطور که مد نظر خودشان است جلوه دهند. چنین فضایی مسئولیت ما را در حوزه تولید محتوای دیجیتال سنگین تر می کند.  
,
 
,
وی با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی و خط مقاومت بیان داشت: در کنار شیوه های سنتی تولید محتوا نظیر تالیف کتاب که زمان و هزینه بسیاری می طلبد، تولید محتوای مناسب دیجیتال که در اندک زمان تاثیرات بسیاری بر بخش قابل توجهی از جامعه دارد، اجتناب ناپذیر است.
,
 
,
سرهنگ پورشمسی اذعان داشت: در کنار تمامی این مزایا نباید از آسیب های دنیای مجازی که امروزه به مراتب وسیع تر از دنیای حقیقی است،غافل شد. بسیاری از قوانین و هنجارهای لازم برای هر جامعه  به راحتی در دنیای مجازی از میان می رود که تبعات ناخوشایندی به دنبال دارد. 
,
 
,
فرمانده سپاه الغدیر یزد با تاکید بر لزوم ورود جوانان بسیجی به عرصه جهاد نرم گفت: جوانان یزدی ظرفیت واستعداد بسیاری داشته و 25 سال پیشتازی در کنکور گواه این مدعاست. امیدواریم برگزاری چنین مراسماتی بتواند این هوش و دانش نسل جوان را نسبت به این مساله مهم معطوف کرده و بتوانیم گام های خوبی در راستای  تولید محتوای دیجیتال برداریم.
,
 
,
این مقام مسئول اعلام کرد: تیم های شرکت کننده در رشته انیمیشن،موشن گرافی و بازی اندروید با موضوع "شهدای مقاومت؛مقاومت و ملت" و در حوزه نرم افزار با موضوع "رونق تولید و اقتصاد مقاومتی" به تولید محتوای فاخر خواهند پرداخت. 
,
 
,
گفتنی است نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد از امروز در حسینیه ثارالله یزد آغاز شده و تا چهارم بهمن ادامه خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رضا پورشمسی گفت: امروزه شاهد هستیم کشورهایی نظیر آمریکا در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی با تسلط بر فضای سایبر میتوانند واقعیت را عوض کرده و وقایع را آنطور که مد نظر خودشان است جلوه دهند. چنین فضایی مسئولیت ما را در حوزه تولید محتوای دیجیتال سنگین تر می کند.