دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مواقع اضطراری به حالت آماده‌باش درآمدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه امروز به همه دستگاه‌های خدمات رسان آماده باش کامل دادیم اظهار کرد: در خصوص انسداد راه‌های مواصلاتی باید با هماهنگی انجام شود که در صورت نیاز باید این اتفاق بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی در مورد امکان موقت برای اسکان اضطراری مسافران در راه‌های مواصلاتی استان عنوان کرد: 74 مورد مکان اسکان موقت نمازخانه‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی برای اسکان اضطراری مسافران در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

,

مدیرکل بحران استان زنجان با تاکید بر اینکه کلیه دستگاه‌های امداد رسان استان در آماده باش کامل هستند ابراز کرد: 58 مرکز فوریت‌های پزشکی استان که 38 مورد پایگاه جاده‌ای و 19 مورد شهری و یک پایگاه هوایی بوده با 400 نفر نیروی امدادی در آمادگی کامل قرار دارند.

,

وی افزود: جمعیت هلال احمر نیز با 16 پایگاه ثابت و سیار با 250 نفر نیروی امدادی و 110 نفر نیروی کادر درمانی نیز در آماده باش کامل قرار دارند.

,

سلیمی افزود: 29 مورد راهدارخانه با 250 دستگاه ماشین آلات با 550 نفر در قالب 50 اکیپ آماده خدمات رسانی در جاده‌های استان هستند.

,

وی ابراز کرد: همچنین 65 اکیپ پلیس راه با 200 نفر نیرو نیز با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

,

مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به اینکه امروز جلسه هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان برگزار خواهد شد افزود: موضوع مرگ و میر ناشی از گاز گرفتگی نیز در جلسه مطرح شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

وی عنوان کرد: به طور میانگین سالانه در سطح کشور 800 نفر در اثر گازگرفتگی جان خود را از دست می‌دهند که این آمار بسیار بالایی بوده و علت عمده این مرگ‌ومیر‌ها به موارد مشکل دودکش، عدم استفاده از تهویه مناسب، نقص فنی وسیله گرمایشی و یا مشکل نصب آن برمی‌گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل بحران استان زنجان آماده باش کامل دستگاه‌های خدمات رسان برای مواقع اضطراری خبرداد و گفت: 74 محل اسکان موقت نیز برای مسافران زمستانی آماده سازی شده است.