خدمات رایگان بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی بهمنی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: با قراردادهای منعقد شده بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مراکز درمانی استان زنجان، خدمات بیمه تکمیلی به صورت رایگان در زنجان ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه خدمات تصویربرداری، نوار قلب،سونوگرافی و رادیوگرافی دندان توسط مرکز خاتم الانبیا انجام می شود،افزود: کلینیک های دندانپزشکی قائم، مهر اشراق و بیمارستان بهمن نیز به هنرمندان و خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر خدمات رایگان ارائه می کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: هنرمندانی که دارای بیمه تکمیلی از صندوق اعتباری هنر هستند،از 30 درصد تخفیف مازاد نیز بهره مند شده و می توانند شش چک با فاصله زمانی دو ماهه برای خدمات در بیمارستان بهمن زنجان ارائه کنند.

,

مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان با بیان اینکه برای دریافت خدمات دندانپزشکی بیمارستان بهمن، هنرمندان باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نامه دریافت کنند، ادامه داد: این نوع خدمات به منظور حمایت از هنرمندان و خبرنگاران استان در نظر گرفته شده است.

,

بهمنی ادامه داد: افرادی که دارای بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر نیستند نیز می توانند با دریافت معرفی نامه از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فقط از خدمات دندانپزشکی بیمارستان بهمن استفاده کنند.

,

وی بازه زمانی ثبت نام بیمه تکمیلی را اول تیرماه هر سال عنوان کرد و گفت: هنرمندان از خدمات این بیمه تا خرداد ماه سال آینده استفاده می کنند.

,

این مسئول تصریح کرد: حتی همه هنرمندان و خبرنگارانی که دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی نیستند در صورت عضویت در صندوق اعتباری هنر می توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

,

مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان با بیان اینکه برای انجام فیزیوتراپی هنرمندان نیز با سه جا قرار داد منعقد شده است،گفت: در حال حاضر مرکز فیزیوتراپی رازی این خدمات را ارائه می کند و دو مرکز نیز به زودی به این مجموعه اضافه می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان گفت: در حال حاضر برخی مراکز درمانی استان زنجان رایگان به اعضای صندوق اعتباری هنر، خدمات ارائه می کنند.