آماده‌باش دستگاه‌های متولی مدیریت بحران کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  جلیل بالایی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: برنامه آمادگی برای فصل زمستان از دی ماه آغاز شده و در حال حاضر بیش از ۵۳۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین، ماشین‌های راهکاری، امداد و نجات در نقاط حساس به ویژه گردنه‌های مهم آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برای امشب تا فردا اخطاریه صادر شده است، عنوان کرد: از روز جمعه بعدازظهر تا صبح روز شنبه یک توده جدید باران و برف که طبق گفته کارشناسان برف و باران مناسبی برای استان خواهد بود، اخطاریه صادر می‌شود.

,

این مسئول بیان داشت: تیم مسئول دستگاه‌های مرتبط در این خصوص در حال آماده باش هستند و تمام نیروها پای کار هستند و ما هم نقاط حادثه خیز را از قبل شناسایی کردیم که با امکانات بیشتری در آنجا مستقر هستند.

,

بالایی به گردنه‌های مهم از جمله در مسیر روانسر، پاوه، سنقر، کنگاور و، قلاجه در اسلام آباد غرب، گیلانغرب و دالاهو اشاره کرد و گفت: مسیرهای حادثه خیز شناسایی شده و نیروها مستقر هستند و اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌ها به موقع به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

,

وی گفت: این آمادگی در مجموعه دستگاه‌های متولی امر مدیریت بحران در استان وجود دارد و تا ۱۵ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آماده‌باش دستگاه‌های متولی مدیریت بحران در این استان خبر داد.