گام موثر فضای مجازی بسیج در به راه انداختن نهضت تولید محتوای دیجیتال
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه بازدید مسئولان از مرکز کنترل و مانیتورینگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج، حمیدرضا زندی، مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های سازمان صداوسیما هم با حضور در این مرکز از این رویداد مهم و فعالیت های تیم های شرکت کننده به صورت آنلاین بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حمیدرضا زندی,

وی در خصوص اهمیت رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شرایط فعلی اظهار داشت: این اقدام موثر بسیج در شرایط فعلی کمک بزرگی به نهضت تولید محتوای بومی کرده است تا جایی که می توان امیدوار بود در صورت ادامه این حرکت‌ و گسترش تولیدات بومی در سه حوزه انیمیشن، بازی های رایانه ای و نرم افزار، دشمن در فضای مجازی متحمل شکست سختی خواهد شد.

,

مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های صدا و سیما ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تصریح کرد: سازمان فضای مجازی بسیج با برگزاری این رقابت‌ها و اقداماتی از این قبیل می‌تواند نقش موثری در به راه انداختن نهضت تولید محتوا ایفا کند.

,

زندی ضمن تأکید بر لزوم حمایت از استعدادهایی که در این رقابت‌ها شناسایی می‌شوند بیان کرد: آمادگی هرگونه همکاری در راستای هم افزایی برای افزایش سطح کمی و کیفی محتواهای تولید شده در فضای مجازی هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
حمیدرضا زندی، مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های سازمان صداوسیما هم با حضور در مرکز کنترل و مانیتورینگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج از این رویداد مهم و فعالیت های تیم های شرکت کننده به صورت آنلاین بازدید کرد.