جفای کشورهای اروپایی در برجام باید برای ملت ایران روشن شود/ پاسخ موشکی ایران در تحقیر آمریکا برای ده ها سال دیگر قابل جبران نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) دریای بیکرانی است که همه وجود هستی از آن بهره می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی به ویژگی های فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و افزود: فاطمه(س) یک انسان مجاهد و خستگی ناپذیر در عرصه اجتماعی بود و از علی(ع) نه به خاطر اینکه پسر عمو و همسر او بود، دفاع کرد بلکه به خاطر اینکه ولی خدا بود جان خود را در این راه فدا کرد.

,

امام جمعه رشت با بیان اینکه عبادت بی نظیر از ویژگی های بارز فاطمه(س) بود، خاطرنشان کرد: زمانی که فاطمه(س) به عبادت می ایستاد تمام بدن ایشان به لرزه در می آمد.

,

آیت الله فلاحتی به جمع سیاست، دیانت، عبادت، عرفان و فقه در تاریخ هزار ساله شیعه در امام(ره) اشاره کرد و گفت: تمام این صفت ها در فاطمه(س) بود.

,

وی با اشاره به سخنان رئیس قوه قضائیه در استان یزد مبنی براینکه اراده جدی برای بیرون کشیدن مال حرام از حلقوم حرام خواران وجود دارد، بیان کرد: در ۴۰ سال گذشته کسانی که مال مردم را خوردند باید در این دنیا توسط مسئولان دستگاه قضا به مجازات برسند یا در آخرت باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: بعضی ها در یک اداره کوچک خود و خانواده شان به چه نواها رسیدند و خویشاوندان را به زمین خواری و باندبازی مشغول کردند.

,

آیت الله فلاحتی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر وجود اژدهای ۷ سر فساد اشاره کرد و یادآور شد: امیدوارم دستگاه قضای گیلان با گزارش دهی مردم، بتواند اموال حرام خوارانی که به نوایی رسیدند را از چنگ آنها بیرون آورد.

,

وی با اشاره به سخنان سودمند مقام معظم رهبری در نمازجمعه ۲۷ دی ماه سال جاری، اظهار کرد: همت ملت عزیز ایران باید به این باشد که قوی شوند زیرا تنها راه ملت ایران، قوی شدن است.

,

امام جمعه رشت بر قوی شدن در عرصه فرهنگ تاکید کرد و افزود: تمام بخش های جامعه اعم از اقتصاد، سیاست، مسئولیت ها، دفاع نظامی و … متاثر از فرهنگ است.

,

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اگر جامعه و فردی دارای فرهنگ بلند اسلامی و انسانی باشند ریزش ها کم می شود، تصریح کرد: امروز بعضی از افراد در کسوت مسئولیت ها و سمن ها به ترویج اباحه گری می پردازند، مروج اباحه گری در جامعه هستند و می خواهند مردم را از ارزش های اسلامی دور کنند.

,

وی بر قوی شدن در عرصه علم تاکید کرد و گفت: عده ای هنوز به جوانان ایرانی ایمان ندارند و معتقد هستند با دست گدایی به طرف دیگران می توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر قوی شدن در عرصه اقتصاد، خاطرنشان کرد: همه تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی کشور و حتی بین المللی به این باور رسیدند که ایران باید به دست ایرانی آباد شود و این امر امکانپذیر است.

,

آیت الله فلاحتی، خواستار جذب جوانان نوآور دانشگاه های گیلان توسط پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان استان شد و اظهار کرد: پارک های علم و فناوری و مراکز دانش بنیان باید پدیده های نوظهور را جذب کنند.

,

وی بر قوی شدن در عرصه دفاعی کشور تاکید کرد و یادآور شد: در برجام می خواستند موشک ها حتی موشک های کوتاه برد را از ما بگیرند و مقام معظم رهبری با نگاه تیزبین خود از منافع کشور دفاع کردند.

,

امام جمعه رشت با بیان اینکه به مرور باید جفاهای اروپایی ها در برجام برای ملت ایران روشن شود، تصریح کرد: اگر سپاه و قوای مسلح نبودند، توانمندی موشکی ایران به این حد نمی رسید که بتواند پاسخ دندان شکن به آمریکا دهد.

,

آیت الله فلاحتی، حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا را سبب به ذلت کشاندن این کشور دانست و بیان کرد: آمریکا متوجه شد با ملت شجاع ایران مواجه است و پاسخ موشکی ملت ایران در تحقیر آمریکا برای ده ها سال دیگر قابل جبران نیست.

,

وی با اشاره به انتصاب سردار قاآنی به فرماندهی سپاه قدس، اظهار کرد: تمام سرداران ما مانند سپهبد شهید سلیمانی هستند ضمن اینکه از برگزاری مجالس بزرگداشت شهید سلیمانی در نقاط مختلف کشور و گیلان از مردم ایران و گیلان قدردانی می کنم.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به راهکارهای تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای تربیت کودک و متربی، تنبیه است.

,

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه تنبیه دارای دو مرحله گفتاری و رفتاری است، خاطرنشان کرد: گفتار دارای دو نوع نرم و آرام و تند و خشن است،

,

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: گفتار نرم و آرام مرحله نخست تنبیه است البته زبان نباید خارج از عقل و شرع باشد.

,

وی به ظرفیت ها و تهدیدهای ابزار امروز به ویژه موبایل اشاره کرد و یادآور شد: صحبت کردن با موبایل در جلسه ها تحقیر دیگران است و مسئولان در جلسه ها نباید از تلفن همراه استفاده کنند.

,

امام جمعه رشت با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ استفاده از تلفن همراه در جامعه، بیان کرد: استفاده مطلوب از ابزار امروزی بسیار مهم و اثرگذار است.

,

آیت الله فلاحتی، استفاده از کلمه (نه) در تربیت فرزندان را موثر دانست و تصریح کرد: انسان در سختی هاست که می تواند مردوار بیرون آید و ساختار دنیای خود را بسازد.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه رشت با بیان اینکه به مرور باید جفاهای اروپایی ها در برجام برای ملت ایران روشن شود، گفت: اگر سپاه و قوای مسلح نبودند، توانمندی موشکی ایران به این حد نمی رسید که بتواند پاسخ دندان شکن به آمریکا دهد.