بررسی پرونده برخی از نمایندگان در قوه قضائیه/ شورای نگهبان بدون مستندات شخصی را رد صلاحیت نمی‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌ نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان افرادی دین‌دار و با تقوا هستند و در بحث تائید و یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات هیچ‌گاه آخرت خود را خراب نمی‌کنند، گفت: شورای نگهبان در بحث تائید صلاحیت‌ها معیارهای خاصی دارد و قطعا هیچ‌گاه آنها از این معیارها عدول نمی‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به رد‌صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس از سوی شورای نگهبان، ادامه داد: شورای نگهبان حتما اسنادی داشته که حکم به رد صلاحیت این افراد داده است البته خود شورا به این نمایندگان اعلام کرده است که می توانند بروند و مستندات را مشاهده کنند.
,
 
,
بنابر گزارش تسنیم، نماینده محلات در مجلس در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا شورای نگهبان مستنداتی به هیئت نظارت بر رفتار نمانیدگان ارائه کرده است یا خیر؟ اظهار داشت: پرونده‌ای از سوی شورا به این هیئت ارجاع نشده است و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان طبق آیین‌نامه داخلی مجلس تا زمانی که شکایتی از نماینده‌ای به دستش نرسد به موضوعی ورود نمی‌کند.
,
 
,
عضو هیئت‌ نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: پرونده‌های که در این هیئت بررسی شده و اقدام یک نماینده به عنوان وظیفه نمایندگی‌اش تشخیص داده نشده به قوه قضائیه ارجاع شده و بررسی و محاکمه متخلفان نیز آغاز شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
عضو هیئت‌ نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه بررسی پرونده‌های که از سوی این هیئت‌ به قوه‌ قضائیه ارجاع شده آغاز شده است، گفت: شورای نگهبان بدون مستندات شخصی را رد صلاحیت نمی‌کند.