عملیات برف‌روبی ۱۸ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص وضعیت راه‌های استان در چند روز گذشته با توجه به بارش برف اظهار کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته راه‌های استان درگیر بارش برف بسیار شدید بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه پدیده قالب در راه‌های استان در چند روز گذشته وزش باد شدید، کولاک و مه شدید به همراه برودت هوا بوده است، افزود: بارش‌های روز پنجشنبه هفته گذشته بیشتر در شهرستان‌های جنوبی استان، شهرستان اسدآباد و بزرگراه به سمت جنت آباد و محور همدان – ملایر و همدان – تهران بوده است.

,

پرورشی خرم ادامه داد: در شرایط کنونی راه‌های مواصلاتی استان همدان باز است و از شب گذشته تا صبح امروز پدیده قالب در راه‌های استان کولاک است.

,

وی با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان به صورت عادی و روان است، گفت: ۱۸ هزار کیلومتر عملیات برفروبی و ۵ هزار و ۵۰۰ تن نمک پاشی در محورهای استان طی چند روز گذشته انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
حمید پرورشی‌ خرم از برف‌روبی ۱۸ هزار کیلومتر از راه‌های استان همدان خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ تن نمک‌پاشی در محورهای استان انجام شده است