ارتش سوریه به کمتر از ۵۰۰ متری «معره النعمان» رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش سوریه روز شنبه به پیشروی های میدانی در جنوب ادلب دست یافته و با در اختیار گرفتن کنترل دو شهرک، به کمتر از نیم کیلومتری «معره النعمان» مقر اصلی گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه منطقه «بلده تلمنس» واقع در جنوب ادلب را از تروریست ها پاکسازی کرده و بقایای آنها را به سمت وادی الضیف و روستای «معر شمشمه» فراری دادند.

,

در همین حال یک منبع نظامی شامگاه شنبه از تسلط ارتش سوریه بر روستای «معر شمشمه» در حومه جنوبی ادلب خبر داد و گفت که نیروهای ارتش به کمتر از ۵۰۰ متری شهر معره النعمان رسیدند.

,

منابع سوری پیش از این اعلام کردند که ارتش سوریه پس از تسلط بر مناطق مهمی در حال پیشروی به سوی شهر راهبردی معره النعمان است.

,

این در حالی است که ارتش سوریه ساعاتی قبل بر شهرک های کرسیان، معرشمارین، ابوجریف و روستای تقانه در حومه جنوب شرقی ادلب مسلط شده بود.

,

ارتش سوریه در جریان عملیات به سمت شهر راهبردی معره النعمان تلفات و خسارت سنگینی به تروریستها وارد کرده است.

,

منابع سوری از حملات توپخانه ای و راکتی شدید به مواضع تروریستها خبر داده است و اینکه تروریستها در هم شکسته اند و بسیاری از آنها پا به فرار گذاشته اند.

,

نیروهای ارتش سوریه در آستانه محاصره مرکز دیده بانی ترکیه در شهرک معرحطاط در جنوب شهر معره النعمان قرار دارند و پس از تسلط بر شهرک الدیر الغربی و روستای تقانه به دو کیلومتری مرکز دیده بانی ترکیه رسیده اند.

,

این در حالی است که روز گذشته ارتش سوریه شهرک های السمکه، التح و دیرالشرقی در حومه جنوبی شرقی ادلب را هم از لوث تروریستهای جبهه النصره آزاد کرده بود.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
نیروهای ارتش سوریه کنترل دو منطقه در جنوب ادلب را در اختیار گرفتند و به کمتر از نیم کیلومتری شهر «معره النعمان» مقر اصلی گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه رسیدند.