همایش بانوان انقلابی در سنندج برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بتول سرکانی در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به فرموده رهبر کبیر انقلاب «اگر زنان نبودند، این انقلاب به پیروزی نمی‌رسید». 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: زنان‌ نه‌ تنها در پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ سهم‌ بزرگی‌ ایفا کردند، بلکه‌ در تثبیت‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ و تداوم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ حرف‌ نخست‌ را زدند و با حضور در صحنه‌ انقلاب‌ اسلامی‌، توطئه‌های‌ دشمنان‌ را در عرصه‌های‌ گوناگون‌ فرهنگی‌، نظامی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌ و سیاسی‌ نقش‌ بر آب‌ ساختند.

,

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلف و جامعی را در دست اجرا داریم گفت: در این دهه 244 برنامه شاخص فرهنگی در سطح استان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

,

برگزاری همایش بانوان انقلابی در سنندج

, برگزاری همایش بانوان انقلابی در سنندج,

سرکانی خاطر نشان کرد: همایش بانوان انقلابی با حضور نسل اول و سوم انقلاب اسلامی 16 بهمن ماه با حضور خواهران بسیجی در سنندج برگزار می شود.

,

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر آئین‌های دهه فجر اندیشیده شده است که اهم این برنامه‌ها شامل، برگزاری یادواره شهدای زن، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای زن در سطح استان، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات قرآنی در سه رشته حفظ، قرائت و مفاهیم، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، مسابقات فرهنگی، غباررویی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، کارگاه تحکیم بنیان خانواده، برپایی نمایشگاه اعتیاد، اهداء بسته حمایتی برای افراد نیازمند است.

,

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

, برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی,

وی ادامه داد: آسیب‌های مقابله با مُدگرایی و سبک زندگی اسلامی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از بسیجیان نمونه، تجلیل از بانوان انقلابی و برپایی ایستگاه صلواتی در مراسم 22 بهمن، مراسم چهلم سردار سلیمانی و ... از دیگر این برنامه‌هاست.

,

سرکانی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر باید به گونه‌ای اجرایی و مدیریت شود که رنگ وبوی مردمی به خود بگیرد. گفت: دهه فجر بهترین فرصت است تا دستاوردهای نظام به درستی میان مردم بویژه نوجوانان که در ایام انقلاب نبودند، بیان شود.

,

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن از هر دسیسه‌ای برای ناکارآمد نشان دادن این نظام تلاش کرد ولی با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری و همراهی مردم با شکست مواجه شد بنابراین ایران اسلامی دارای ملتی قدرشناس و وفادار به آرمانهای نظام و رهبری است که در این زمینه باید تمام تلاش مسئولین بر ارائه خدمات شایسته به مردم باشد.

,

عناوین روز شمار دهه فجر انقلاب اسلامی 98

, عناوین روز شمار دهه فجر انقلاب اسلامی 98,

وی عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی سال 98 را به شرح ذیل تشریح کرد.

,

12 بهمن نخستین روز دهه فجر «ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام» 

,

13 بهمن «تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی»

,

14 بهمن«جوان انقلابی، جهاد علمی، امید آفرینی»

,

15 بهمن«مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید»

,

16 بهمن«سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده»

,

17 بهمن«معنویت، ایثار و شهادت، برگزاری نشست روشنگری»

,

18 بهمن«قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید »

,

19بهمن«امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب اسلامی»

,

20 بهمن «مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد»

,

21 بهمن«جهاد، مقاومت، استکبارستیزی»

,

22 بهمن «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دلها»

,

انتهای پیام/

]
مسؤول بسیج جامعه زنان استان کردستان از برگزاری بیش از 244 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در کردستان خبر داد و گفت: همایش بانوان انقلابی با حضور نسل اول و سوم انقلاب اسلامی 16 بهمن ماه با حضور خواهران بسیجی در سنندج برگزار می شود.