حضور دو گروه جهادی از دانشگاه‌های اصفهان در مناطق سیل‌زده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار  صاحب نیوز در خصوص کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پایگاه های بسیج و گروه های جهادی در دانشگاه های سطح استان اقدام به جمع آوری کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: دو گروه جهادی محمد رسول الله (ص) و امیرالمؤمنین دانشگاه های اصفهان در این مناطق سیل زده حضور دارند.

,

وی افزود: گروه جهادی محمد رسول الله به صورت قرارگاهی حدود ۷ سال است که در استان سیستان و بلوچستان حضور دارد و اقدام های جهادی و محرومیت زدایی انجام می دهد.

,

کریمی تصریح کرد: یکی از محورهای اصلی خدمت رسانی به سیل زدگان منطقه دلگان همین گروه جهادی است؛ پخت غذا، توزیع کمک های مردمی، فعالیت های پزشکی و درمانی خدمت رسانی می کنند.

,

وی در پایان گفت: اکنون این دو گروه جهادی به ارائه خدمات ضروری می پردازند و در آینده که شرایط بهتر شد گروه های عمرانی و تخصصی و فنی حضور پیدا می کنند و به صورت کامل مشکلات ایجاد شده سیل را تا حد توان رفع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی اصفهان از حضور دو گروه جهادی از دانشگاه‌های استان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.