مشخص شدن کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب در ۱۵۰ حوزه انتخابیه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین قدیمی معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن اشاره به آغاز فرآیند نظرسنجی در 202 حوزه انتخابیه کشور گفت: از هر حوزه انتخابیه اسامی 3 الی 5 نفر پیشنهادشده از طرف مجامع عمومی بودند که برای فرآیند نظر سنجی ارسال شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: تا این لحظه اسامی نامزدهای 150حوزه  با حدود 165 نماینده مشخص شده  است و نتایج نظرسنجی ها به خود مراکز استان‌ها ارسال خواهد شد و در کمیته استان ها و با حظور کاندیدا پاکت ها ی حاوی نتایج نظرسنجی‌ها باز و قرائت خواهد شد.
,
 
,
قدیمی با بیان اینکه کاندیداها در روند اعلام نتایج باید متعهد با دستورالعمل شورای ائتلاف  باشند، تاکید کرد: اگر کاندیداهایی در نظرسنجی ها از اقبال کمتری برخوردار باشند ، انتظار می رود  طبق تعهد داده شده ، از ادامه حضور در انتخابات انصراف وبرای رای آوری کاندیداهای نهایی ائتلاف تلاش نمایند.
,
 
,
معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب زمان نهایی ارسال نتایج نظرسنجی به استانها را تا پایان هفته جاری اعلام و عنوان کرد: تاکنون نتایج  بیش از 150 حوزه انتخابیه به دفتر مرکزی اعلام شده که در بررسی های انجام شده مشخص شد در 2حوزه از خراسان جنوبی و یک حوزه از آذربایجان غربی ، نظرسنجی با نواقصی مواجه بود که مقرر شد در آن حوزه ها مجدداً  تکرار شود.
,
 
,
وی تصریح کرد:  امیدواریم نتایج نظرسنجی همه حوزه های انتخابیه تا روز شنبه 12 بهمن به همه استان‌ها  ارسال شود  و بتوانیم تا اواسط هفته آینده اسامی کاندیداهای نهایی را  اعلام کنیم.
,
 
,
قدیمی با تاکید بر اینکه تلاش داریم نتایج نظر سنجی همه استان ها را تا اخر وقت اداری سه شنبه 8 بهمن ماه به دفاتر استانی ائتلاف ارسال کنیم، گفت: تا این لحظه از حوزه انتخابیه شهرستان‌های استان تهران: 5 حوزه، اصفهان: 8 حوزه، ایلام : 2 حوزه، آذربایجان شرقی:8 حوزه، آذربایجان غربی: 8 حوزه ، بوشهر: 5 حوزه، چهارمحال و بختیاری: 3 حوزه، خراسان جنوبی: 2 حوزه، خراسان رضوی: 7حوزه و خراسان شمالی: 3 حوزه، خوزستان: 8 حوزه، زنجان: 4 حوزه، سمنان: 4 حوزه، سیستان و بلوچستان: 5 حوزه، فارس: 8حوزه، قزوین: 2 حوزه، کردستان: 5 حوزه، کرمان:8 حوزه، کرمانشاه: 6 حوزه، کهگیلویه و بویراحمد: 3 حوزه، گلستان: 5 حوزه، گیلان: 8 حوزه، لرستان: 6حوزه، مازندران: 7 حوزه، مرکزی: 4 حوزه هرمزگان: 3 حوزه، همدان: 4 حوزه و یزد: 3 حوزه ، نتایج نظرسنجی ها مشخص شده است و سایر حوزه های انتخابیه نیز تا دو روز آینده باقی مانده مشخص و ارسال خواهدشد.
,
 
,
معاون استان‌های شورای ائتلاف با بیان اینکه مجامع شهرستانی در معرفی کاندیداها دقت نظر نظر مناسبی داشته اند اعلام کرد : بر اساس نتایج نظرسنجی‌هایی که تا کنون اعلام شده بالای 70 درصد کاندیداهای معرفی شده ما به نظرسنجی، جزو نفراتی هستند که احتمال رای آوری آنها بالاست.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
قدیمی با اشاره به آغاز نظرسنجی درباره اقبال عمومی کاندیداهای انقلابی در استان ها گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی‌هایی که تا کنون اعلام شده بالای 70 درصد کاندیداهای معرفی شده ما به نظرسنجی، جزو نفراتی هستند که احتمال رای آوری آنها بالاست.