رای خود را به قیمت بهشت داخل صندوق بیاندازیم نه به قیمت دنیا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز در جمع مردم شهرستان اردل  ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: سیره حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای جامعه بشری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه بانوان جامعه ما باید فاطمه (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند، افزود: امروز دفاع از ولایت‌ فقیه و پیروی از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌گونه از ولایت دفاع کرد ما هم باید راه ایشان را ادامه دهیم و امروز مدافع ولایت و رهبری باشیم.

,

وی در  بخش دیگر سخنان خود به انتخابات و نقش مردم در این حماسه سیاسی اشاره کرد و اظهار کرد:مدیریت ها می توانند عزت طلب باشند و با توجه به دستورات دین مبین اسلام در مسیری حرکت کنند که ایران را برای اسلام بخواهند و یا سعادت طلب باشند و اسلام را برای ایران بخواهند.

,

نماینده ولی فقیه در چهارحال و بختیاری گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در پای صندوق های رأی برای ما تکلیف شده و ما باید با بررسی دیدگاه ها و شناخت کافی از برنامه ها و طرح هایی که توسط نامزدهای مجلس ارائه می شود فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد:بزرگترین مشکل امروز  کشور بازیگری سیاسی است لذا مجلسی باید شکل دهیم که به فکر مردم و انقلاب باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در اسلام هیچگونه حزب و جناحی نیست افزود:رای خود را به قیمت بهشت داخل صندوق بیاندازیم نه به قیمت دنیا.

حجت الاسلام نکونام بیان کرد:همه باید با احساس مسئولیت در قبال آینده این کشور، رأی خود را به صندوق انداخته و در فرصت باقی مانده به هر نحوی که امکان دارد برای شرکت حداکثری احاد جامعه تلاش کنیم.

, نماینده ولی فقیه در چهارحال و بختیاری گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در پای صندوق های رأی برای ما تکلیف شده و ما باید با بررسی دیدگاه ها و شناخت کافی از برنامه ها و طرح هایی که توسط نامزدهای مجلس ارائه می شود فرد اصلح را انتخاب کنیم.,
,
,
,
, این مقام مسئول ,
,
, حجت الاسلام نکونام بیان کرد:همه باید با احساس مسئولیت در قبال آینده این کشور، رأی خود را به صندوق انداخته و در فرصت باقی مانده به هر نحوی که امکان دارد برای شرکت حداکثری احاد جامعه تلاش کنیم.,

 

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه در اسلام هیچگونه حزب و جناحی نیست افزود:رای خود را به قیمت بهشت داخل صندوق بیاندازیم نه به قیمت دنیا.