برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در ۲۸ بقعه متبرکه کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در استان کرمانشاه برنامه‌های خاصی برای گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تدارک دیده شده و برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با اشاره به اینکه عزاداری حضرت فاطمه (س) در ۲۸ بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود، عنوان کرد: از جمله برنامه‌های این مراسم‌ها می‌توان به سخنرانی، زنجیرزنی و مداحی اشاره کرد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سوگواری یاس نبوی عصر روز شهادت حضرت زهرا (س) برای بانوان در کرمانشاه برپا می‌شود، بیان کرد: برنامه خیمه‌های معرفت از دیگر برنامه‌ها در ایام شهادت است.

,

این مسئول ادامه داد: ۲۸ مبلغ به استان کرمانشاه اعزام شده‌اند که تعدادی از این مبلغان در بقاع متبرکه مستقر و تعدادی نیز به روستاها و حاشیه‌های استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

,

حجت الاسلام توسلی با بیان اینکه شخصیت حضرت زهرا (س) فرا مذهبی است، ادامه داد: عزاداری برای این بانوی بزرگوار از اهمیت زیادی برخوردار است کما اینکه اهل سنت نیز با تمام وجودشان این روز را گرامی می‌دارند.

,

وی با اشاره به اینکه عزاداری حضرت زهرا (س) هر سال نسبت به سال گذشته پر رنگ تر می‌شود، بیان کرد: با توجه به تبلیغ‌هایی که در حال انجام است گرامیداشت حضرت زهرا (س) نسبت به سال گذشته قوی‌تر در حال انجام است.

,

حجت الاسلام توسلی خاطر نشان کرد: با توجه به گرانی‌ها و تورم‌ها و تحریم‌هایی که در کشور وجود دارد، اما از اعتقادات مردم کاسته نشده و روز به روز این اعتقادات بیشتر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در ۲۸ بقعه متبرکه استان برگزار می شود.