دست رد مردم بر انتخاب انحصارطلبان بی‌مسئولیت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبریان از مخاطبان پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس بیان کرد، مقام معظم رهبری فرموده است: اگر شما جوانان زمینه را برای روی کارآمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید غصه های شما تمام می شود و این غصه‌ها مخصوص شما نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هجمه روحانی و اصلاح طلبان به شورای نگهبان در  انتخابات ۹۸ چیز عجیبی نیست: همواره قبل از انتخابات وقتی عملکرد ضعیفی دارند و  می دانند از سوی مردم ایران اقبالی برای رای ندارند، به شورای نگهبان حمله می کنند که کاندیدای مجلس مشکل دار و رد صلاحیت شده  است را تایید کنند یا در صورت عدم تایید بیان کنند ما انتخابات مجلس ۹۸ را تحریم می کنیم و یا مثل همیشه با کاندید درجه دو و سه خود شرکت خواهیم کرد.

,
در طی چهل سال انقلاب اسلامی حداقل سی و دوسال دولت و مجلسی همفکر و با تفکر غربگرا روی کار بوده و وجه مشترک همه آنها قبل از انتخابات حمله به ارکان نظام  بعد از انتخاب شدن و عملکرد ضعیف نپذیرفتن  مسئولیت اشتباهات خود و به گردن انداختن  بقیه بویژه انقلابی ها بوده است.
,
 
,
وظیفه مردم انتخاب اصلح، افراد متعهد و متخصص انقلابی که دغدغه خدمت به مردم  به دور از تعصبات قومی و قبیله ای و حزبی و جناحی دارند و تبعیت از شاخص های انتخاب افراد مطرح شده توسط مقام معظم رهبری است و این اقدام مهمترین راهکار برای پیشرفت کشور براساس عدالت و آموزه های اسلام است.
,
 
,
شانتاژ رسانه ای اصلاح طلبان در انتخابات و موضوعات اولویت کشور مثل برجام و غیره و از میدان به در کردن رقبا با عناوین مردم پسند مثل دلواپسان برجام و انحصار طلبی وغیره بوده است. 
,
 
,
با بررسی تعداد افراد و دوره های به قدرت رسیدن جریانهای سازندگی و دوم خرداد و  اصلاحات و اعتدال و دوره موسوی متوجه می شویم انحصارطلب بیشتر شامل خود آنها می شود تا کسانی که دغدغه انقلاب و خدمت به مردم دارند، از سویی شعارهای جوان پسند و عامه پسند آزادی و کنسرت و غیره و متهم کردن رقبا به دیوارکشی خیابان و قاتل بودن و جنگ طلب و بلد بودن زبان دنیا  شاه کلید شعارهای انتخاباتی و رای آوردن بدون پذیرفتن مسئولیت آنها بوده است.
,

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف سنگینی در انتخاب افراد براساس مشکلات واقعی کشور از قبیل معیشت، اشتغال کشور براساس سندچشم اندازجمهوری اسلامی ایران و گام دوم انقلاب وجود دارد و قطعا مسئولیت انتخاب اشتباه متوجه خود ما خواهد بود.

,

اکبریان

,

انتهای پیام/

]
در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف سنگینی در انتخاب افراد براساس مشکلات واقعی کشور از قبیل معیشت، اشتغال کشور براساس سندچشم اندازجمهوری اسلامی ایران و گام دوم انقلاب وجود دارد و قطعا مسئولیت انتخاب اشتباه متوجه خود ماخواهد بود.