ورودی اردبیل سیمای مناسبی ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل پیش از ظهر امروز در آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اردبیل، با انتقاد از عملکرد شهرداری اردبیل، گفت: معاونت‌ فرهنگی شهرداری اردبیل باید بیشتر از این فعالیت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه  اولویت شهرداری اردبیل تکمیل پل قدس قرار گیرد، گفت: پل قدس هچون جنازه‌ای در شهر اردبیل است و اگر شهرداری توان‌ احداث آن را نداشت بهتر بود  چنین پروژه را آغاز نمی کرد.

,

امام جمعه اردبیل به ظاهر ورودی های اردبیل نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ورودی‌ شهر اردبیل از سمت مغان‌ در شان‌ شهروندان نیست، گفت: اینجا همان ورودی شهر از سمت کشور آذربایجان‌ است و صد افسوس که سیمای نامناسبی را شاهد هستیم و هرسال بر این موضوع تاکید میشود اما مدیران شهری کم توجه هستند.

,

وی با بیان اینکه در این بحران مالی، کارهای شهرداری ارزشمند است گفت: در اطراف بقعه‌شیخ صفی باید تندیس‌هایی نصب شود تا این نمادها از زبان تاریخ با گردشگران سخن بگویند.

,

امام جمعه اردبیل در پایان سخنان خود به آینده پیش روی اردبیل اشاره کرد و گفت: برای آینده ترافیک شهری اردبیل باید کارهای اساسی صورت بگیرد و در این راستا نباید برای شهروندان ایجاد رنج و زحمت کرد.

,
شایان ذکر است پروژه «پل قدس» اردبیل که احداث آن از ۱۲ سال قبل توسط شهرداری و با هدف مدیریت ترافیک شهری و عنوان نماد معماری شهر آغاز شده و برنامه ریزی و عملیات اجرایی ساخت آن نیز پس از گذشت ۵ سال هنوز به نتیجه قابل قبولی نرسیده است.
,

انتهای پیام/م

]
امام جمعه اردبیل در آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اردبیل نسبت به روند اجرایی پل میدان قدس انتقاد کرد و با بیان اینکه پل قدس هچون جنازه‌ای در شهر اردبیل است، گفت:اگر شهرداری توان‌ احداث پل را نداشت بهتر بود چنین پروژه ای را آغاز نمی کرد.