برگزاری ۷۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در دیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهداء شهرستان دیر با همکاری حوزه های مقاومت و پایگاه های

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مقاومت بسیج محلات نقاط مختلف شهرستان ۷۰ عنوان ویژه برنامه پیش بینی کرده است، که در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و علمی تقسیم بندی می شوند.

,

وی افزود: دهه فجر دهه نمایش اقتدار و عظمت این مرزبوم بوده و بر همه واجب است تا شور انقلابی را در جامعه برپا کنند.

,

سلیمانی افزود: مشارکت در فضاسازی شهری، آذین بندی، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از برنامه‌های اولیه این دهه در سطح شهرستان می باشد.

,

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری بصیرتی، ارائه خدمات جهادی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کلنگ زنی خانه سالمندان بهزیستی از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری است.

,

وی در پایان با تاکید بر تبیین گام دوم انقلاب از سوی رسانه‌ها و مسئولان به نسل جوان امروزی جامعه برای نقش بر آب کردن توطئه شوم دشمنان این مرزبوم، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز با گمان‌های باطل خود قصد دارند تا انقلاب را از جغرافیای سیاسی عالم حذف کنند اما گذر زمان و عبور از

,

چالش‌ها، نشان می دهد که آینده انقلاب ما هر روز پرافتخارتر از گذشته پیش خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر از برگزاری ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان دیر خبر داد.