اعزام ۲۴ تیم پزشکی به مناطق محروم در دهه فجر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی برجی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه استان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی در ایام الله دهه فجر یازده عنوان برنامه عمومی و تخصصی را در سراسر استان اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی ادامه داد: هفت برنامه عمومی و چهار برنامه تخصصی شامل اعزام ۲۴تیم پزشکی به مناطق محروم و مناطق هدف استان تحت عنوان طرح شهید رهنمون برای این ایام برنامه ریزی شده است.

,

وی گفت: تیم های پزشکی ۱۳ بهمن به شیروان،۱۴بهمن فاروج،۱۶بهمن آشخانه،۱۸بهمن سنخواست،۱۹بهمن فاروج،۲۰بهمن صندل آباد بجنورد،۱۹بهمن بهکده رضوی و۱۷ بهمن به اسفراین اعزام می شوند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی برپایی پنج  ایستگاه سلامت، ویزیت رایگان در درمانگاه جوادالائمه و درمانگاه غدیر شیروان در ۲۲بهمن را از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد که با همکاری کانون های بسیج جامعه  در بیمارستان ها و مراکز درمانی اجرا می شود.

,

برجی افزود: دیدار با خانواده شهدا و برگزاری نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های دهه فجر هستند.

,

وی خاطرنشان کرد:همچنین برگزاری اردوی راهیان نور ویژه اعضای هیئت علمی یکی دیگر از برنامه هایی است که با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی شرق کشور و ثبت نام از طریق سایت سازمان انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی از اعزام 24 تیم پزشکی به مناطق محروم استان در ایام دهه فجر خبر داد.