دولت بخشی از درآمد حاصل از گرانی بنزین را به رفع مشکلات مردم اختصاص دهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محسن صحرانورد» کارشناس مسائل سیاسی و از فعالان عرصه انتخابات در گفت وگویی گفت: امیدواریم در مجلس آینده با نگاهی نو به مسائل اقتصادی، مشکلات کشور تحت الشعاع چالش های سیاسی قرار نگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی تأکید کرد: مجلس آینده باید در جهت نزدیک ساختن کارویژه های نظام بر انتظارات مردمی بسیار فعال باشد ، باید در مجلس آینده طرح هایی برای رفع خلأهای قانونی و ایجاد تحرک منطقی در حوزه نظارتی تقسیم وظایف ارائه شود. 

,
,


این کارشناس در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم گرانی های تحمیل شده به جامعه را در خدمت رفع مشکلات اقتصادی مردم شریف کشورمان قرار دهیم، نتایج محسوس و فوری خواهد داشت.

,
,


وی افزود: سهم مالیات در درآمدهای دولت ، چهار برابر سهم نفت در درآمدهاست و از محل گران کردن پرحاشیه و جنجالی قیمت بنزین ، روزانه 200 میلیارد تومان به درآمد دولت اضافه شده است، اگر تنها بخشی از این درآمدها به رفع مشکلات مختلف مردم تخصیص یابد، بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

,
,

انتهای پیام/

]
«محسن صحرانورد» از فعالان عرصه انتخابات معتقد است که دولت می تواند بخشی از درآمد روزانه 200 میلیارد تومانی حاصل از گرانی بنزین را به رفع مشکلات مردم تخصیص دهد.