ایران انحصار بزرگ در آسمان را شکست/ زمان تقابل با جمهوری اسلامی گذشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در گفتگو با فارس، با اشاره به طراحی و ساخت جدیدترین پهپاد نیروی هوافضای سپاه که اخیرا مدل رزمی آن رونمایی شد، گفت: پهپاد شاهد 129 با مداومت پروازی بالا طی 24 ساعت در شبانه‌روز می‌تواند بدون سوخت‌گیری پرواز انجام دهد و همین طور قادر است راکت‌های دقیقی را به سمت اهداف پرتاب کند و از عمق هوانوردی بسیار منحصر به فرد و قابلیت‌های تکنیکی بالا و سقف پرواز نسبتا بالایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
سلامی تصریح کرد: این هواپیمای بدون سرنشین در حقیقت ظهور یک توان هوایی جدید، برای شکستن انحصار تسلط هوایی قدرت‌های بزرگ در آسمان است.
,
 
,
وی همچنین با اشاره به اظهارات اخیر اوباما رئیس جمهور آمریکا درخصوص اینکه آنها بدنبال تغییر نظام ایران نیستند، اظهار داشت: پاسخ اوباما توسط شخصیت‌ها و مقامات کشورمان داده شده است. اظهار این اعتراف حکایت از یک واقعیت دارد و آن این است که دامنه ثبات و قدرت و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده که دیگر در ذهن رهبران قدرت‌های بزرگ عالم هم متزلزل ساختن یا براندازی جمهوری اسلامی ایران کاملا یک امر منسوخ است.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آنها به این حقیقت و واقعیت رسیده‌اند که نظام جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است و بهتر است که با قواعد شایسته، عادلانه و برابر در نظام بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران به جای تقابل به تعامل بپردازند.
,
 
,
سلامی تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ به این واقعیت رسیده‌اند که زمان تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران گذشته و بهترین رویکرد این است که آنها از تقابل به تعامل تغییر وضعیت و تنزل سطح بدهند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اظهارات اخیر اوباما درخصوص اینکه آمریکا بدنبال تغییر نظام ایران نیست، گفت: آنها به این حقیقت رسیده‌اند که نظام جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است.