واکنش سرلشکر فیروزآبادی به اظهارات نتانیاهو/ایران برنده «نرمش قهرمانانه» خواهد بود رئیس ستاد کل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی اظهارات گستاخانه و تهدیدآمیز نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی در سازمان ملل متحد علیه ایران گفت: نتانیاهو نه تنها نام خود را به عنوان یک جنگ‌طلب در تابلوی سازمان ملل‌متحد ثبت کرد بلکه با این اظهارات جز افزایش تهدید صهیونیست‌ها چیزی به دست نیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

فیروزآبادی سخنان نخست‌وزیر رژیم صهیونستی را از سر استیصال دانست و اظهار داشت:‌ حربه گزینه نظامی، امروز کُند، کهنه و زنگ‌زده است و بر روی میزی قرار دارد که آن میز شکسته و پایداری چندانی ندارد.

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقتدار، عظمت و صلابت ملت ایران و موضع هوشمندانه نظام در موضوع «نرمش قهرمانانه» گفت: موضع انقلابی ایران اسلامی در نرمش قهرمانانه برنده این صحنه خواهد بود و ملت ایران همچنان با اقتدار بر مواضع انقلابی و پایدار خود ایستاده است.

,

وی با تبیین پیامدهای مواضع و اظهارات تهدیدآمیز و جنگ‌طلبانه روز گذشته نتانیاهو تأکید کرد: مقاومت که امروز در جریان مبارزات، آب‌دیده و هوشیار شده است در این موضع از سر ترس رژیم صهیونیستی، بر آمادگی خود در سراسر منطقه می‌افزاید.

,

فیروزآبادی ادامه داد: حامیان سیاسی مرعوب اسرائیل غاصب در منطقه نیز امروز در وضعیت لرزان به سر می‌برند.

,

عضو شورای عالی امنیت ملی در پایان با بیان اینکه «ان‌الله لا یفلح الظالمون» و «ان ‌الله یدافع المؤمنین»، تصریح کرد: صهیونیست‌ها که در سرزمین‌های اشغالی آرامش نداشته‌اند، موضع نتانیاهو بر وحشت آنها افزوده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی‌ نام خود را در تابلوی سازمان ملل به عنوان یک جنگ‌طلب ثبت کرد.