اعزام بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز به اردوهای راهیان نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه شهرستان کبودرآهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به اهداف کاروان های راهیان نور اظهار کرد: اصلی هدف برای اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی آشنایی این قشر با سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

وی با اشاره به دور جدید اعزام های کاروان های راهیان نور افزود: صبح امروز بیش از ۳۸۰ نفر دانش آموز پسر در قالب ۸ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

, .,

بداغی با اشاره به مناطق عملیاتی مورد بازدید این کاروان اضافه کرد: این کاروان ها به مدت ۴ روز از یادمان های شهدای فتح المبین، شلمچه، والفجر ۸، اروندکنار، مسجد جامع خرمشهر،علقمه و یادمان شهدای هویزه بازدید خواهند کرد.

, .,

فرمانده سپاه شهرستان کبودرآهنگ در خصوص تعداد نفرات اعزامی این کاروان ها در سال جاری بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده اند.

, .,

وی در پایان لازمه استمرار مکتب شهادت را ترویج و زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور احیا کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است.

, .,

انتهای پیام/

]
سرهنگ محمود بداغی از اعزام بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت: صبح امروز بیش از ۳۸۰ نفر دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.