تصاویر/چهره ماندگار
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهید سردار سپهبد« حاج قاسم سلیمانی»، بعنوان نماد شایسته یک فرمانده برجسته، یک شخصیت و قهرمان ملی و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران و مقاومت اسلامی خواهد ماند. او خدمتگزاری واقعی و بی ادعا برای ایران و اسلام بود. «سلیمانی» فرماندهی بزرگ و از شخصیت های ماندگار و یادگاران مکتب امام (ره) و دوران دفاع مقدس بود. این چهره بی بدیل و ماندگار، عاشقانه به جوار حق تعالی شتافت. کسی که رفتنش را هنوز باور نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهید سردار سپهبد« حاج قاسم سلیمانی»، بعنوان نماد شایسته یک فرمانده برجسته، یک شخصیت و قهرمان ملی و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران و مقاومت اسلامی خواهد ماند. او خدمتگزاری واقعی و بی ادعا برای ایران و اسلام بود. «سلیمانی» فرماندهی بزرگ و از شخصیت های ماندگار و یادگاران مکتب امام (ره) و دوران دفاع مقدس بود. این چهره بی بدیل و ماندگار، عاشقانه به جوار حق تعالی شتافت. کسی که رفتنش را هنوز باور نداریم.,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
شهید سردار سپهبد« حاج قاسم سلیمانی»، بعنوان نماد شایسته یک فرمانده برجسته، یک شخصیت و قهرمان ملی و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران و مقاومت اسلامی خواهد ماند.