کلنگ ساخت بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی سرخس به زمین زده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس دادمحمدی در گفت‌وگو با صبح توس، گفت: هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار خراسان رضوی کلنگ ساخت ۷ مدرسه و یک سالن همایش در شهرک شهید باهنر سرخس بااعتباری بالغ‌بر ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان امروز به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس بیان کرد: این پروژه مهم آموزشی بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق انجام می‌شود.

,

دادمحمدی درباره این مدارس تصریح کرد: این مدارس دارای ۳۹ کلاس درس هستند و در مساحت ۱۵ هزار مترمربع و زیربنای ۷ هزار مترمربع ساخته می‌شوند و حدود ۱۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر سرخسی می‌توانند از این مدارس استفاده کنند.

,

وی بیان داشت: این مدارس شامل یک مدرسه ویژه پیش‌دبستانی، دو مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه، دو مدرسه متوسطه اول دخترانه و پسرانه و دو مدرسه متوسطه دوم دخترانه و پسرانه هستند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس عنوان کرد: تلاش می‌شود این مدارس و همچنین سالن همایش تا یک سال آینده آماده بهره‌برداری شوند.

,

دادمحمدی در ادامه از کلنگ‌زنی یک مدرسه خیری در مقطع ابتدایی در روز دوشنبه خبر داد و گفت: این مدرسه که به همت خیرین بااعتبار یک میلیارد تومان در کنار هنرستان شهید کلانتری ساخته می‌شود دارای ۶ کلاس است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر آموزش‌و‌پرورش سرخس گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار خراسان رضوی کلنگ ساخت بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی شهرستان سرخس به زمین زده شد.