خاطره‌ای جالب از باتوم خوردن فرمانده‌ یگان‌های ویژه ناجا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در دیدار با جمعی از هنرمندان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ایام بسیاری از اهالی هنر و رسانه تلاش می‌کنند تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای بگوییند اما در این بیان دستاوردها یک خطای ریشه‌ای در حال رخ دادن است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: ما بیشتر از دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی می‌گوییم در حالی که تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی، راه‌سازی، دانشگاه ساختن و... از جمله وظایف طبیعی یک حکومت است و هر چند ما در این حوزه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشیم اما دستاورد اصلی انقلاب اسلامی چیز دیگری است. 
,
 
,
فرمانده‌ یگان‌های ویژه‌ ناجا گفت: اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی همان خواسته شیران انقلاب و مردان و زنان غیوری بود که در آن دوران با دست خالی مقابل رژیم مجهز ستم‌شاهی ایستادگی کردند و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر دادند تا به آن رسیدند. 
,
 
,
سردار کرمی با بیان اینکه ما باید در تبلیغات خود به این دستاورد که شعار محوری مردم انقلابی آن دوران بود توجه داشته باشیم عنوان کرد: دستاورد دیگر انقلاب اسلامی «پایمردی» بود. انقلاب اسلامی به ما آموخت که در مسیر پیشرفت سختی‌های بسیاری وجود دارد و ما برای رسیدن به اهداف خود باید در مقابل این سختی‌ها پایمردی و استقامت داشته باشیم. 
,
 
,
وی در ادامه به بیان خاطره‌ای از مبارزات دوران انقلاب پرداخت و گفت‌: من خودم سال 56 کتک مفصلی از نیروهای شهربانی خوردم، آن زمان من تازه دیپلم گرفته بودم و در یک راه‌پیمایی اعلام شد که قرار برای اولین بار عکس امام را بین مردم توزیع کنند. 
,
 
,
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: من خیلی علاقه داشتم که عکس امام را داشته باشیم، در خیابان خیام وارد کوچه‌ای شدم تا عکس امام را بگیرم که دو ماشین شهربانی آمدند و دو طرف کوچه را بستند. من دیدم یک آقایی با پیراهن سفید و کراوات در این کوچه ایستاده گفتم نزدیک این آقا باشم احتمالا کمتر کتک می‌خورم. 
,
 
,
سردار کرمی ادامه داد: این آقای کراوات زده هر کجا می‌رفت من هم کنارش می‌رفتم که ناگهان یکی از پاسبان‌ها آمد و محکم با باتوم به سر این فرد زد، من که اوضاع را دیدم سریع خواستم از یکی از کوچه‌ها فرار کنم که پاسبان دیگری آمد و با باتوم به پای من زد و دیگر نتوانستم راه بروم. 
,
 
,
وی گفت: در حین اینکه این پاسبان من را چسبانده بود به دیوار و فحش می‌داد یک استوار شهربانی آمد اسلحه‌اش را به سمت گرفت و گفت «شما دانشجوها پدر ما را درآوردید من یک هفته است که این پوتین‌ها را از پا در نیاورده‌ام» و در تمام مدت من چشمم به اسلحه این استوار بود که چه زمانی ماشه را می‌چکاند چرا که شنیده‌ بودم اسلحه‌های شهربانی ضامن ندارد. 
,
 
,
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اظهار داشت: چند لحظه‌ای گذشت تا استوار به پاسبان دستور داد که من را به شهربانی ببرد. پاسبان من را آورد تا ابتدای کوچه و بعد یک لگد به من زد و گفت شهربانی و زندان پر از آدم است من تو را کجا ببرم و آزادم کرد. 
,
 
,
سردار کرمی عنوان کرد: من از آن کوچه رفتم و بعد از انقلاب یک روز که داشتم لیست بازنشستگان را می‌دیدیم اسم این پاسبان به چشمم خورد و گفتم که می‌خواهم این فرد را ببینم. 
,
 
,
وی افزود: وقتی این فرد را دیدم از کار آن روزش به نیکی یاد کردم و گفتم من در طول این دوران همیشه به یاد داشتم که استوار به شما دستور داده بود من را به شهربانی ببرید اما این کار را نکردید. 
,
 
,
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: من از روزی که به یگان‌های ویژه آمدم سعی کردم با درک صحیحی که به عنوان یک کتک خورده و یک گاز اشک‌آور خورده از اوضاع داشتم فضا را مدیریت کنم و تمام تلاش ما این است که در اعتراضات و اغتشاشات تا جایی که می‌توانیم دست به باتوم نشویم هر چند که سنگ بخوریم و فحش بشنویم. 
,
 
,
سردار کرمی خاطرنشان کرد: یگان‌ ویژه ناجا یک نیروی کاملا مردمی است، ما در آموزش‌ها و کلاس‌های خودمان تلاش می‌کنیم طوری فرهنگ‌سازی کنیم که پلیس یگان ویژه ما با سایر کشورها متفاوت باشد و البته بخشی از این فرهنگ‌سازی هم باید در بدنه جامعه انجام شود که برای این امر دست یاری به سمت هنرمندان دراز می‌کنیم. 
,
 
,
وی در پایان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا ما را بد جلوه دهند و اما ما دست از تلاش حفاظت از امنیت مردم بر‌نمی‌داریم و امیدواریم بتوانیم روزهای خوب و آرامی را برای مردم در سطح شهر رقم بزنیم.
]
سردار کرمی در دیدار با جمعی از هنرمندان خاطره‌ای جالب از مبارزات خود در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد.