الحشدالشعبی عراق حمله داعش به شرق استان صلاح‌الدین را دفع کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری "بغداد الیوم" به نقل از رسانه جنگ الحشدالشعبی (بسیج مردمی) نوشت: تیپ ۲۱ الحشد الشعبی تیمی از گروهک تروریستی داعش را که درصدد نفوذ به منطقه العیث از توابع حمرین در شرق استان صلاح الدین بود، رصد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

الحشدالشعبی افزود: یگان توپخانه‌ای این نیروها برپایه اطلاعات دریافتی، تروریست‌های داعشی را هدف قرار دادند که بدنبال آن ۶ تروریست به هلاکت رسیدند.

,

عناصر باقی مانده داعش چهارشنبه شب نیز با نیروهای الحشدالشعبی و العشایری در شمال بغداد و جنوب غربی موصل درگیر شدند که در جریان این درگیری‌ها سه تن از نیروی عشایری کشته شدند.

,

در سایه آشوب‌ها و ناآرامی‌های اخیر در عراق گروه تروریستی داعش قوت گرفته است.

,

استان‌های نینوا، الانبار، صلاح‌الدین، جنوب کرکوک و دیاله در این مدت شاهد حمله‌ها و تحرک‌های گروه‌های تروریستی بوده ؛ موضوعی که نیروهای دولتی را به انجام عملیات مختلف امنیتی در این مناطق واداشته است.

,

داعش ۲ سال پیش در عراق شکست خورد اما برخی عناصر باقی مانده در گوشه و کنار این کشور دست به حملات پراکنده می زنند.

,

سازمان ملل متحد هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد که داعش موفق شده نیروهای خود را سامان دهد و اکنون به سوریه و عراق بازگشته است.

,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

,

 

]
نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) شنبه شب حمله گروهک داعش به منطقه العیث استان صلاح‌الدین در مرکز عراق را دفع کردند.