قدرت جمهوری اسلامی به واقعیتی انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح توس محمد هدایتی صبح امروز در یادواره عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه با بیان اینکه چهل سال مجاهدت،تلاش و ایثارگری‌ها و مبارزه با استکبار به نتیجه رسیده است اظهارداشت: امروز پس چهل سال این ایثارگری‌ها به ثمر نشسته است و جمهوری اسلامی به عنوان پدیده‌ای غیرقابل‌انکار در جهان ظهور کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه راهبردهای نظام اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت در منطقه و دنیا معرفی کرده است تصریح کرد: منطق استکبار در دنیا شکست خورده و جز هیمنه‌ای پوشالی از آن باقی نمانده است.

,

این یادگار هشت سال دفاع مقدس بابیان اینکه خداوند با یاری نظام جمهوری اسلامی صدق وعده‌هایش را به ما اثبات کرده است افزود: ما تا آخرین لحظه و آخرین قطره خون از یاری دین خدا دست بر نخواهیم داشت چراکه خداوند ما را در این راه یاری خواهد کرد.

,

هدایتی در ادامه بابیان اینکه دشمنی مستکبرین عالم با اسلام هیچ‌گاه تمام نخواهد شد ابراز کرد: پایان کار دشمنی امریکا با ما یا در عقب نشستن آن‌ها از اهداف پلیدشان است و یا در دست برداشتن ما از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی‌مان خواهد بود.

,

هم‌رزم شهید سلیمانی در ادامه بابیان اینکه دشمن طراحی‌های فراوانی برای ضربه زدن به ما انجام داده است و درصدد تخریب سپاه پاسداران است تأکید کرد: یکی از روش‌هایی که دشمن برای ضربه زدن انتخاب کرده است نفوذ از طریق جنگ نرم و فضای مجازی است.

,

انتها پیام/

]
هم رزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی به واقعیتی انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است و منطق استکبار در دنیا شکست خورده و جز هیمنه‌ای پوشالی از آن باقی نمانده است.