ادعای عجیب وزارت صنعت برای آزاد شدن واردات پوشاک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت صنعت در واکنش به انتشار خبری تحت اعلام کرد: ثبت سفارش در مناطق آزاد برای ورود به داخل کشور (سرزمین اصلی) ممنوع بوده و همچنین به لحاظ قرار گیری در گروه چهار کالایی واردات این اقلام به کشور مطابق قوانین جاری میسر نمی‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به بخش محدودی که  مجوز داده شده صرفاً جهت عرضه در داخل منطقه آزاد بوده که بعضاً ممکن است توسط مسافرین سفرهای تفریحی و سیاحتی در داخل منطقه مذکور خریداری شوند و این موضوع نیز تابع قوانین و مقررات کالاهای همراه مسافر می باشد.

,

همچنین سقف واردات این اقلام به مناطق بسیار محدوده بوده و در مقابل ارزش تولیدات کشورهای اسلامی ایران در حد بسیار ناچیز است.

,

گفتی است این مهم در راستای اجرای تصویب نامه هیأت وزیران موضوع "تعیین سهمیه و فهرست کالای همراه مسافر " و با محوریت  و همکاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی اقدام شده است.

,

انتهای پیام

]
وزارت صنعت در خصوص دلایل مجاز شدن ثبت سفارش پوشاک در مناطق آزاد اعلام کرد: واردات پوشاک صرفاً جهت عرضه در داخل منطقه آزاد بوده که بعضاً ممکن است توسط مسافرین سفرهای تفریحی و سیاحتی در داخل منطقه مذکور خریداری شوند.