آغاز ترمیم منازل تخریب شده در سیل سیستان و بلوچستان/ تاکنون 10 کامیون اقلام به منطقه ارسال شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نادرالاصل در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با آخرین اقدامات هیئت رزمندگان اسلام اصفهان در منطقه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اکیپ های ما در مناطق جلگه و هودیان در منطقه سیستان و بلوچستان حضور دارند و در حال توزیع کمک های مردمی بین مردم سیل زده این مناطق هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با اشاره به استقبال خوب مردم در کمک رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: خوشبختانه هم محموله های آرد و مواد خوراکی و هم پوشاک و کفش با کمک مردم به این مناطق در حال ارسال است.

,

وی با بیان اینکه اکیپ های ما ترمیم خانه های آسیب دیده منطقه را آغاز کرده اند، تصریح کرد: تاکنون 10 کامیون اقلام شامل آرد، خورداکی، لوازم بهداشتی، لوازم ساختمانی، پوشاک، کفش، آب معدنی به همّت هیئت رزمندگان اسلام استان جمع آوری و به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

,

نادرالاصل پیرامون میزان اقلام ارسال شده گفت: بیش از هشت هزار بسته آب معدنی، بیش از 15 تن آرد، بالغ بر یک تن و400 تن برنج وچند صد تخته پتو به این مناطق ارسال شد.

,

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر سه گروه جهادی هیئت رزمندگان اسلام در منطقه حضور دارند، اظهار کرد: این اکیپ ها تا پایان سال جاری در منطقه حضور خواهند داشت و در سال جدید هم براساس نیاز در منطقه حاضر هستیم.

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با بیان اینکه اکیپ های ما ترمیم خانه های آسیب دیده منطقه را آغاز کرده اند، تصریح کرد: تاکنون 10 کامیون اقلام شامل آرد، خورداکی، لوازم بهداشتی، لوازم ساختمانی، پوشاک، کفش، آب معدنی به همت هیئت رزمندگان اسلام استان جمع آوری و به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.