تحویل ۲۱۶ واحد مسکونی به مددجویان روستایی کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین قبادی بصیر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با کمیته امداد امام خمینی (ره) قراردادی مبنی بر ساخت ۲۹۲ واحد برای مددجویان در مناطق روستایی استان منعقد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: در سنوات قبل تعداد ۱۶۰ واحد از این واحدها تکمیل و تحویل شد و امروز نیز ۵۶ واحد دیگر تکمیل و به مددجویان تحویل داده شد.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: در مجموع تا کنون ۲۱۶ واحد از تعداد ۲۹۲ واحد تکمیل و تحویل شده است و مابقی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

,

سرهنگ قبادی بصیر گفت: برای هر واحد از این پروژه‌ها ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که مبلغ ۴۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان از طرف کمیته امداد و بنیاد برکت و ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز از طرف سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه هزینه شده است.

,

وی تصریح کرد: علاوه بر این کمک‌های نقدی از طرف سپاه کمک‌های تجهیزاتی از جمله بکارگیری ماشین آلات راه سازی، نیروهای متخصص و مهندسین سپاه به صورت فی سبیل الله خدمت کردند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه همچنین اشاره‌ای به اقدامات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از سیل فروردین ۹۸ داشت و گفت: در این راستا سپاه نسبت به تعمیر و مرمت ۳۴۸ واحد آسیب دیده اقدام کرد و همچنین جهت ساخت ۱۰۳ واحد از واحدهای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی کمک‌های شایانی در نظر دارد.

,

انتهای پیام/

]
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از ساخت و تحویل ۲۱۶ واحد مسکونی به مددجویان روستایی استان خبر داد.