اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲۶۱ میلیارد تومان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز سردار بهمن ریحانی در ویژه برنامه جشن انقلاب در مسجد محمد رسول الله (ص) روستای قزانچی با برشمردن برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولان با هر مسئولیتی که داشته باشند، باید عقبه کشور را بشناسند؛ ایرانی که پیش از انقلاب شاید ظاهر، پوسته و ارتشی قوی داشت اما شکننده بود تا جایی که در مقابل کمترین تهاجم دشمن و نیروهای انگلیس، روسیه و …نتوانست مقابله کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با تاکید بر اینکه امام (ره) کشور را به یک دگرگونی تاریخی رساند، افزود: بر کشور ما باورانده بودند که اراده انجام هیچ کار و فکری برای ساختن و تولید نداریم و در همه صنایع نظامی و غیرنظامی قبل انقلاب چیزی نمی‌دانستیم.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) فضای اعتقادی جدیدی در کشور ایجاد و دین را بازخوانی کرد و باور جدیدی از دین به ما داد.

,

سردار ریحانی بیان داشت: امام (ره) ما را به این خودباوری رساند که امروز به گوش پایگاه شیطانی دنیا سیلی زدیم و از همین آدم‌های معمولی اسطوره‌های بزرگی چون قاسم سلیمانی ساخت.

,

وی با اشاره به اینکه سردارسلیمانی در مکتب امام (ره) پرورش یافت، ادامه داد: این شهید بزرگوار اعتقادات دینی و انقلابی را محکم کرد و به جایی رسید که مراسم تشییع پیکر وی در طول تاریخ انقلاب کم نظیر بود.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: جوان‌هایی چون شهید حججی که انقلاب، امام (ره) و جنگ را ندیدند اما امام (ره) مکتب و فرهنگی بنا نهاد که رهبرانقلاب درباره آنها فرمود شهید حججی حجت خدا بر زمین است.

,

سردار ریحانی با بیان اینکه امروز آنچه باعث سربلندی و عزت ما در برابر بزگترین پایگاه‌های شیطانی دنیا در راس آنها آمریکا شده، خودباوری است که ما می‌توانیم، افزود: امروز در مباحث علمی بر اساس شاخص‌ها حرف برای گفتن داریم و در حوزه غرب آسیا و خاورمیانه برترین جایگاه علمی و در دنیا رتبه ۱۱ را داریم.

,

وی گفت: ایران در بسیاری از علوم سد سازی و زیر ساخت‌ها جایگاه‌های اول تا سوم دنیا را داریم و در المپیادهای نجوم، ریاضی و شیمی دانش آموزی و دانشجویی مقام اول تا سوم را داریم.

,

, ,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: با وجود عدم آمادگی، دشمن جنگ را بر ما تحمیل کرد اما با خودباوری و ایمان به خداوند از عده دشمن و تهدیدات آنها نترسیدیم و در مقابل ۴۰ کشور دنیا ایستادیم؛ در واقع امام (ره) روح خودباوری را در ما پروراند.

,

وی با اعلام اینکه اگر روی پای خود بایستیم و بر خدا توکل کنیم و ایمان داشته باشیم برتر خواهیم بود، بیان داشت: کار ما به جایی رسیده که امروز دشمن را هزاران کیلومتر آن طرف مدیترانه شکست دادیم.

,

سردار ریحانی گفت: آنچه قاسم سلیمانی را در دنیا پرآوازه کرد این است که در خارج از مرزها دشمن را زمین گیر کردیم.

,

راه امام راحل راه ولایت مداری و شهدا است

, راه امام راحل راه ولایت مداری و شهدا است,

وی عنوان کرد: ملت ایران طی این سال‌ها همواره مورد تهدید، ترور و آدم کشی و بحران بوده اما ملت سربلند ایستاده و جدای از اینکه مردم نسبت به مسائل کشور سو مدیریت‌ها و مشکلات اقتصادی، گلایه دارند ا ز اصول خود عقب نشینی نکردند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه راه امام (ره) راه ولایت مداری و راه شهدا است، گفت: ملت ایران نمی‌تواند خون شهدا را نادیده بگیرد، ملتی که د ر بدرقه و استقبال شهید سلیمانی شرکت کند او را فراموش نمی‌کند، گلایه و اعتراض دارند اما از اصول خود عقب نشینی نمی‌کنند.

,

وی با بیان اینکه در آینده پیروزی‌های بزرگ‌تر برای ما و شکست‌هایی خارج از تصور ما برای دشمنان رقم زده می‌شود، افزود: تا زمانی که بر اساس اتحاد، همبستگی و برادری عمل کنیم، سربلند خواهیم بود و دشمنان هم از ما می‌ترسند.

,

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بعد جنگ جهانی دوم یک تیر به سمت آمریکایی شلیک نشد اما امروز پایگاه‌های او شخم زده شد و این اقدام ابهت دشمن را شکست اما جرأت پاسخ نداشتند اگرچه تهدید کرده بودند که ۵۲ نقطه ایران را خواهند زد.

,

قدرت اصلی انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است

, قدرت اصلی انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: آمریکا در مقابل ایران مجبور به عقب نشینی شد البته شاید تجهیزات نظامی داشته باشد اما قدرت عمل از او گرفته شده و دچار بی عملی در میدان عمل شد.

,

سردار ریحانی گفت: پشتوانه مشروع مردمی قدرت اصلی نظام است و دشمن از همین پایگاه قدرتمند مردمی هراسان است.

,

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در آئین تشییع شهید سلیمانی عنوان کرد: مردم در عمل پایبندی به اصول انقلاب و راه شهدا را نشان می‌دهند دشمنان هم، این را می‌بینند و محاسبه می‌کنند.

,

, ,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اعلام اینکه قبل از انقلاب برخی از اقشار از جمله روستاییان و مردم مناطق محروم فراموش شده بودند، گفت: در مکتب امام (ره) و رهبری نگاه‌ها عوض شده و همه می‌خواهند از هم سبقت بگیرند و برای محرومان و روستاها کاری بکنند و این را افتخار می‌دانند.

,

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه عزت ما به پشتوانه محرومین است که نظام به آنها توجه دارد، افزود: ۵۶ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد برای مددجویان کمیته امداد ساخته شد که با احتساب آنها شمار واحدهای تحویل شده به ۲۱۶ واحد رسید.

,

وی خدمت به مناطق محروم را جز برنامه‌ها و مأموریت‌های اصلی اعلام و عنوان کرد: طی پنج سال اخیر ۱۵۹ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی نظیر ساخت خانه نیازمند، مسجد، جاده، آب و خانه بهداشت و ۱۰۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های غیر عمرانی شامل کمک هزینه جهیزیه و سبد معیشتی مناطق محروم هزینه شده است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در زلزله ۱۵۲ واحد مسکونی در مناطق محروم ساخته شد، گفت: در این راستا ۳۰۰ قرارداد با کمیته امداد منعقد شده است.

,

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه امروز جز افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که بیشترین خدمات و پروژه‌های عمرانی در روستاها و مناطق محروم انجام شده است، گفت: سرعت کار برای محرومین در انقلاب افزایش یافت. 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کرمانشاه با اعتبار ۲۶۱ میلیارد تومان به همت سپاه خبر داد.