مردم ایران بار دیگر نشان دادند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار داشت:22 بهمن امسال یک فرقی با سال های قبلی دارد چرا که امروز سالروز چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است بزرگ مردمی که نام او مایه آرامش، همدلی و وحدت ملت ایران و حتی ملت های منطقه بود.

وی ادامه داد: آن چیزی که راهپیمایی امسال را متمایز می کند جنایت بزرگی بود که آمریکایی ها 40 روز پیش انجام دادند و یکی از بهترین های این امت را به شهادت رساندند.

امیرآبادی ابراز داشت: قطعا مردم از این ترور به راحتی عبور نخواهند کرد و انتقام سختی را خواستار هستند.

وی حضور چشم گیر مردم را تاریخی عنوان کرد و بیان داشت: امروز جمعیت انبوهی از همان ساعت اولیه در راهپیمایی حضور پیدا کردند که نشان گر این است که همچنان مانند 40 سال گذشته پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور جوانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: جوانان انقلابی امده اند که بگویند آن چیزی که پدران ما  40 سال پیش انجام دادند برای انقلاب امروز ما همان مسیر را ادامه می دهیم و از همان آرمان ها دفاع می کنیم.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم انقلابی قم در راهپیمایی 22 بهمن هم زمان با سراسر کشور، گفت: مردم ایران بار دیگر نشان داد که پای ارمان های انقلاب ایستاده اند.